Alla inlägg den 9 november 2008

Av Lisa Ullström - 9 november 2008 23:37

Nu äntligen ska jag slå på filmen så natti på er! :)

Ego
Av Lisa Ullström - 9 november 2008 22:53

Fick en fråga om vilken kamera jag tänkte mig och den som är aktuell just nu är 5D mark 2! :) För övrigt så ska jag slå på filmen Honey med Jessica Alba nu. Johan ska sova eftersom att han ska upp tidigt till jobbet men jag börjar riktigt sent så jag ska glo på film! Blir softenish! :)

Av Lisa Ullström - 9 november 2008 21:12

Johan kom hem när mer än halva "Ensam mamma söker" hade gått och vi kollade klart på det och nu är det Sanningens ögonblick. Så jävla bra men nu tjatar han på mig så jag måste kolla nån jävla grej i taket! :)

Av Lisa Ullström - 9 november 2008 19:35

Skönaste jag gjort! Plockar rätt på i stort sett allt förutom disken men det är inte så mkt så det är lugnt. Har dammsugit och grejat det värsta och hängt upp nya gardinerna! I morgon ska jag fortsätta men resten av kvällen ska jag ändast ta det lugnt och njuta av mitt liv!

Av Lisa Ullström - 9 november 2008 18:29

 Yes, jag är mitt i städningen men tänkte skriva ett snabbt blogginlägg i farten bara! Jag och Johan åkte till Högsjö värdshus och träffade mina och hans föräldrar. Det blev mat, efterrätt och presentutdelning till pappa som fick en necessär! :) Efter maten åkte Johan och hans föräldrar till Fellingsbro för att åka till Makke. Jag åkte med mina föräldrar till Örebro, dom släppte av mig och åkte hemåt. Jag skickade Johan till Fellingsbro så att jag skulle få vara ifred och städa själv! Har plockat rätt på nästan allt nu så nu är det damma, dammsuga och diska kvar! Jag är redo för att sätta igång och ikväll blir det ändast chilla framför tv:n! :)

Av Lisa Ullström - 9 november 2008 14:11

Nu ska jag och Johan åkte för att äta med min och Johans familj, fira farsdag och så! Sen när vi kommer hem ska jag försöka skicka över Johan till Tobbe eller nånting så jag får städa ifred. Går alltid enklast när man får göra det själv! Orkar inte ha det se ut så här längre! Hur som helst så hörs vi senare!

Av Lisa Ullström - 9 november 2008 12:59

Grattis på din dag Pappa! Jag älskar dig!

Av Lisa Ullström - 9 november 2008 12:53

Det finns några saker jag verkligen vill göra!


* Åka till Uppsala och hälsa på min bror, träffa hans nya tjej, mina små brorssöner och självklart hälsa på min pingla Erika i Österby!

* Åka till övNorge över nyår och fira med Jennie! Vore guld!

* Köpa nya kameran, objektivet och dra till Thailand!

* Åka till Stockholm och bara njuta. Sitta på uteserveringar, äta god mat, umgås med underbara vänner och såklart lite shopping! Adidas Store Im coming!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards