Alla inlägg den 9 november 2008

Av Lisa Ullström - 9 november 2008 12:18

Precis vaknat och lyckades sova fram tills klockan tolv. Riktigt skönt var det, hatar att vakna tidigt när man är så där jävla trött! Hur som helst farsdag idag och jag skickade ett grattis sms till pappa inatt efter klockan tolv :) Jag skrev: Grattis på farsdag pappa! Puss och kram, jag älskar dig! Han var så söt när han svarade: Jag älskar dig också min ros, pappa. Han är för go! Nu iallafall så ska jag och Johan slänga i oss lite frukost, städa lite här hemma och sen fixa oss. Ska åka ungefär vid halv tre! :) Hoppas att ni har haft en bra helg, det har jag och ikväll blir den skönaste dagen av alla. Lugn hemma kväll med en massa bra skit på Tv! Underbart, jag längtar!

Av Lisa Ullström - 9 november 2008 03:06

Jag är deckad, trött, sleepy. Allt du kan tänka dig förutom någonting som ens är i närheten av pigg. Rakt av, god natt!

Ego
Av Lisa Ullström - 9 november 2008 01:47

Hemma från jobbet nu! Startade kvällen med Satin där jag träffade bl.a Erik, Ahmed, Malin m.fl Det gick fort, bra och folk var trevliga och på partyhumör! När jag gick för att hämta min cykel mötte jag Emil och Anton som var på väg till Satin. Vi pratade lite och så tog jag min cykel och gick till Björnis! Där var det också en massa folk, trevligt folk bl.a Mp! Alltid svårade att fotografera på Björnis eftersom dom äldre inte är lika villiga att vara med på bild men jag fick ihop bilderna iallafall och det såg bra ut men det visar sig nu när jag lägger in dom på datan! Ska köra in dom och sen blir det sova! Middag med min och Johans familj för att fira farsdag i morgon :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards