Alla inlägg den 4 november 2008

Av Lisa Ullström - 4 november 2008 22:16

Nu är jag och Jonna hos mig och Johan! Har precis bestämt kläder, fixat oss och allt! Nu blir det Satin och shaka some röv men först jobba! Det är viktigast! Men nu måste vi röra oss, vill vara där i tid! Smj spelar idag! Niiiice! Ha en fin Tisdag peops!

Av Lisa Ullström - 4 november 2008 18:38

Hej på er! Jag och Johan har ätit mat, kollat på film "Ett Monster Till Svärmor". Riktigt bra film tycker jag men Johan gillade den inget vidare så han hittade på annat. För en liten stund sedan stack Johan iväg för att hämta Tobbe. Dom skulle iväg till Vena för att springa något varv runt spåret! Själv sitter jag och grejar med bilder som vanligt, ska snart ta en dusch och börja fixa mig. Jonna kommer hit vid nio och vid tio ska vi dra till Satin! Tror att det kommer bli en bra kväll för vi båda är så sjukt taggade på att shaka those fat asses to night! Vi får se om det blir några bilder tagna ikväll, utöver vimmelbilderna alltså! :)

Av Lisa Ullström - 4 november 2008 18:32

D a n A & i L o N A!

Av Lisa Ullström - 4 november 2008 14:59

Det känns som att jag är lite dålig på att fotografera nuförtiden. Hinner inte med när jag dels jobbar som vimmelfotograf fyra dagar i veckan och sedan har skola och allt också! Kommer liksom inte ut på samma sätt längre och dessutom är det ju så kallt och grått, saknar sommaren som fan! Men jag tänkte lägga upp lite äldre bilder för skojs skull iallafall! Det får bli lite fågelbilder! :) Kommer synas inom kort! :)

Av Lisa Ullström - 4 november 2008 14:42

Två lektioner i skolan. Tråkigt men tiden gick fort! Bello äcklade sig hela lektionen men jag mata honom när vi sluta så det är lugnt! :) Hur som helst så åkte jag och Johan förbi MAXI på vägen hem. Det blev glass, lite matgrejer som vi hade glömt och sen åkte vi hemåt. Vi båda är riktigt hungriga nu så vi ska snart laga mat. Ska först städa undan det värsta och sen mata fiskarna. Ska bli skönt att softa i soffan idag faktiskt! Chips kanske, haha! Gottis :D Nej, nu är det dags för fiskarna att få mat!

Av Lisa Ullström - 4 november 2008 11:17

Så! Nu är jag hemma och har varit det ett bra tag. Legat i sängen och kramats med Johan som låg och sov när jag kom hem! Har tagit en dusch precis, ska slänga i mig några mackor och sen tillbaka till skolan och ha två lektioner som är en timma vardera. Det är alldeles lagom. När jag slutar ska Johan hämta mig i skolan! Han ska även skjutsa dit mig om en halvtimma så att jag kommer dit i tid! Ikväll blir det mysa, laga mat och ta det lugnt och sen ska Jonna komma hit för vi ska ju ut ikväll! Jag är grymt taggad kan jag säga! Cyaa!

Av Lisa Ullström - 4 november 2008 06:58

Ny dag, ny morgon, ny jag. Trött som fan, gick och la mig vid halv ett igår eftersom att vi var klara med maten efter tio, kollade på film och sen diskade jag allt också! Hur som helst så tänker jag vila när jag slutar skolan! Ledig i morgon dessutom och hur skönt är inte det? Nu måste jag skynda mig, sov lite för länge i morse och vill hinna äta frukost innan jag ska till bussen! Cya later!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards