Alla inlägg den 25 november 2008

Av Lisa Ullström - 25 november 2008 22:55

Jag har frusit konstant i flera timmar nu, haft ont i bröstet, varit trött och ledsen! Sämst, men nu måste jag fixa mig och dra till jobbet! Vill bara sova idag, känns som att jag är på väg att bli sjuk :(

Av Lisa Ullström - 25 november 2008 16:21

Rätt skön dag i skolan. Pluggade som sagt på håltimman och fick en hel del gjort. Fixade glosorna perfekt och fick nog alla rätt! Underbart! Efter Spanskan var det meningen att jag skulle ha Naturkunskap B med tvåorna men våran lärare är i Afrika och vikarien var borta så det var bara att röra sig hemåt. Jag åkte till Öster och chillade lite med Madeleine och Caroline innan jag åkte hem och på vägen gick jag till Lucullus och handlade mjölk, bröd och lite sånt som vi inte har! Nu är jag hemma, plockar lite och väntar på Jonna. Ska fortsätta städa tills hon kommer och sen ska vi plugga :)

Av Lisa Ullström - 25 november 2008 10:28

Sitter i skolan, haft Matematik och det gick sjukt bra! Var ju i Sthlm igår så jag hann inte plugga till mitt förhör idag! Inge vidare bra men hör och häpna: jag fick alla rätt! PLUS att jag räknade en hel sida och behövde knappt någon hjälp alls och jag förstod! Underbart! Efter Matten gick jag till matsalen, åt frukost och drack varm choklad. Pluggade också Natkurkunskap A under tiden och har gjort det fram tills nu alltså en och en halv timma! Nu ska jag plugga på Spanskaglosorna och sen käka lunch med jonna! :) Cya later! 

Av Lisa Ullström - 25 november 2008 06:20

Nyvaken och sjukt trött och hungrig! Finns ingen frukost hemma what so ever så jag får vänta tills nio och köpa frukost i skolan. Smärtsamt men vad ska man göra! Jag är sjukt trött idag, blev sängen vid elva igår och jag måste börja lägga mig tidigare! Efter skolan ska jag raka vägen hem och sova! Kommer totaldecka och jag behöver det! Jobbar på Satin ikväll och i morgon bara en lektion i skolan så det funkar! Sov jätteskönt i natt, Johan höll om mig hela natten men jag fick inte tillräckligt med sömn. Löning idag med :) Nu måste jag skynda mig lite! Cya later!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards