Alla inlägg den 20 november 2008

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 23:52

Nu ska jag dra till jobbet! Harrys it is och mina ögon är helt röda för att jag är så trött men men allt löser sig.

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 21:40

Nu har jag lagat mat och äit. Det blev ris cafe de paris sås och köttbullar. Köttbullarna smakade skit men det gjorde inget för riset och såsen var god. Ska väl dra till jobbet om en och en halv, två timmar. Ingen ide att dra dit tidigt när det är så långt ifrån löning! Men men, skola i morgon och sen blir det hem och vila annars blir det en fett jobbig helg! :)

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 20:58

Finns inte så mycket att säga. Jag vill åka utomalands, nu! Bosnien, Gran Canaria, Thailand or whatever bara jag får komma bort! Stockholm är nice, Gbg är nice men jag vill komma riktigt jävla långt bort ett bra tag! Saknar alla resor!

Jag och Armina dansade i våra långklänningar i Cipovo i Bosnien i sommras! Jag saknar det, så jävla underbart land! Take me back!
Av Lisa Ullström - 20 november 2008 20:34

Nu håller jag och Johan på att "laga" mat, haha! Vi är så lata me men! Vi ska efter maten åka en sväng till Maxi och handla! Jag ser fram emot helgen som fan och måndag också! Nu är bussbiljetterna bokade! GUUULD! :D

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 19:40

Fy fan, vad glad jag är nu. Mina favoriter Jedi mind tricks har släppt sitt nya album och Jeppe skickar hela skiten till mig nu! Håller på att föra över alla låtar på mobilen! Ska lyssna igenom hela skiten och jag hoppas verkligen inte att jag blir besviken för då kommer jag bli oxa tokig! Man måste ju prestera bättre och bättre, kan ju inte bli sämre liksom! Nu ska jag lyssna, finns det nåt bra så skriver jag upp det! :)

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 18:58

Nu har jag vaknat. Så jävla skönt var det att sova i varma mjuka sängen! Nu ska jag göra lite vettiga saker, not! Haha :D

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 17:19

Jag måste sova nu! Kan inte hålla ögonen öppna. Vi hörs senare :)

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 16:43

Amanda fulade sig på rasten!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards