Alla inlägg den 15 november 2008

Av Lisa Ullström - 15 november 2008 22:03

Nu är jag klar, klädd i rosa haha fast på ett bra sätt! Johan och Tobbe ska skjutsa mig till Björnstugan nu och när jag är klar där ska jag gå mot Satin! Personen jag inte träffat på tio månader kommer vara där och jag är rädd att jag kommer börja gråta! Jag ska inte gråta! Ska inte! Saknaden är stor men ikväll äntligen! Kan inte förklara känslan! Men nu måste jag kila! Cya later!

Av Lisa Ullström - 15 november 2008 20:42

Maten var god, mättande och gjorde mig ännu tröttare än jag redan var. Sov en timma och är nu vaken igen. Har precis tagit en dusch! För skönt at få vakna till lite. Nu ska jag sminka mig, fixa mig och sen dra till jobbet! Bir nog Björnis först idag! :)

Av Lisa Ullström - 15 november 2008 18:52

En bild på mig och Madelen med Nord där på ett hörn. Bilden är från i sommras och den lägger jag upp för att jag kanske ska träffa mina älsklingar Madelen och Ellen ikväll om dom nu ska ut :) Hoppas!

Av Lisa Ullström - 15 november 2008 18:00

Städat rätt i lägenheten nu så det är jättefint! Johan kommer hem när som helst och då ska vi fixa mat och det blir potatisgratäng och lövbiff! Gott, gott! Efter maten ska vi bara plocka undan allt och sen blir det sova en, en och en halv timma för det behöver jag verkligen för att palla med kvällen! Sen kanske jag ska träffa en person, säger vem sen. Har inte träffat personen sen i Januari i år och sen är ca tio månader sen. Vid 22.00 någon gång blir det antingen Satin eller Björnis först har inte bestämt mig än och jobba. Blir nog en bra kväll bara jag får lite sömn innan :) Hoppas, hoppas att vi kan ses nu bara annars kommer mitt hjärta krossas. Ännu en gång men men det är bara att vara positiv! :)

Du!

Av Lisa Ullström - 15 november 2008 17:39

Du, jag älskar dig. Det gör jag. Vi har känt varandra så jävla länge och du känner mig bättre än dem flesta andra även fast vi aldrig ses längre. Jag är trött på falska förhoppningar, planer som bestäms, saker som ska ske men som aldrig blir av. Du krossar mitt hjärta varje gång du ändrar planer, inte dyker upp o.s.v Jag älskar dig, du är familj för mig!

Av Lisa Ullström - 15 november 2008 17:13

Mamma väckte mig som sagt i morse och jiddrade en massa om bloggen som att det gällde liv eller död så jag fick ju slita mig upp. Vigdis hämtade mig vid ett, vi åkte förbi Max drive in och haffade lite käk och sen åkte vi till Odensbacken för att kolla på vernisagen där bl.a pappa had utställning med sina tavlor. Tror att han hade sålt två och sen så hade han köpt en tavla som var jättefin av de andra konstnärerna! :) Efter några timmar där åkte jag, mamma och Vigdis förbi Gällersta och hämtade nånting. Jag vet inte vad för jag sov i bilen. Vi åkte sen till Marieberg och där fick jag en bh, ett par troser, fyra par örhängen, en efterlängtad batterieladdare + uppladdningsbara batterier och så köpte jag en minst sagt färgglad tröja till mig själv. Tror att jag ska ha på mig den ikväll så ni får väl se färgen på den då ;) Nu ska jag plocka och städa tills Johan kommer hem :) Mer om vad som händer ikväll får ni veta sen :)

Av Lisa Ullström - 15 november 2008 12:06

Vigdis ringde precis och hon ska komma hit och hämta mig nu så jag måste byta om och fixa till mitt dagen efter smink lite så jag ser lite okey ut iallafall! Vi hörs senare, förhoppningsvis med bilder! /L!

Se.

Av Lisa Ullström - 15 november 2008 10:53

Ni skulle se mig.

Mina ögon.

Min själ.

Min glädje som har försvunnit.

Runnit ur mig och blivit till trötthet.

Min sorgsenhet.

Mina problem.

Ni kanske inte ser.

Men vänta bara ni kommer få se!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards