Alla inlägg den 21 november 2008

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 22:37

Glömde ju helt bort vad som ska hända på Söndag. Jag kommer säkert vara allmänt bakis och inte alltför fräsch men ska upp rätt bra tid, Jag och Johan ska träffa Tobbe, Emma, Evelina och Makke och dra till G-viks äverntyrsbad och bada. Vid fyra, fem eller när det nu blir ska vi hem till Tobbe och Emma, laga mat och umgås med dom. Glo på One Tree Hill och Ensam mamma söker! på kvällen kommer Madelen K över till mig och Johan och sover också eftersom att vi drar till Sthlm tidigt på Måndag morgon! Nu måste jag dra till jobbet! Detta blir en av dom bästa helgerna på Månader! Kram på er!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 22:35

Pratat med Jimmy och det var väldigt lite folk på Kåren men jag har bestämt mig för att åka dit redan nu iallafall. Skönt att komma dit och chilla lite, prata med folk och så innan man sätter igång! Nu ska jag försöka få liv i Johan så vi kan åka bara. Har för övrigt som sagt bestämt mig för att inte sätta i löshåret eller fixat mig speciellt idag så jag drog på mig jeansleggins, svart linne, efterfesten t-shirten, svart tjocktröja och håret ihopslängt i en toffs! Just because I just dont give a fuck! Trevlig helg på er, det ska jag ha!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 21:53

Det är fem minusgrader. Svinkallt. Det hade varit mer okey om det hade varit snö men det är bara is överallt så man vågar ju knappt cykla längre! Hur som helst så tänkte jag pigga upp i mitt eget mörker med en rolig bild. Jag ser ut som en strandad val på denna bilden. Något yngre, något bredare! Året var 2006 på Gran Canaria och fotografen för denna smickrande bild är mammosh!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 21:18

Bilden är tagen av mig från ett flygplan - Vintern, Februari 2007 (Gran Canaria)

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 21:06

Klockan är nio, alltså rätt mycket och jag har bestämt mig för att skrippa löshåret i kväll. Vad faan mitt hår är i stort sätt lika långt som löshåret, bara att det blir lite tjockade! Jag pallar inte det i kväll utan satsar på att se riktigt jävla bra ut i morgon! Funderar faktiskt till och med på att locka hela löshåret, plug mitt hår men vi får se om jag orkar! Om jag bestämmer mig för att göra det så är det iallafall värt för fy fan vad snyggt det är! Vet inte riktigt vilka vi blir i morgon men det är iallafall Zana, Jonna, jag, troligtvis Ronja, kanske Ellen och Madelen sen får vi se hur det blir med Alex och Sara! Många brudar med andra ord! Det var min kusin som bad om det ;) Haha! Nu ska jag sminka mig :)

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 20:40

Imorn ska jag festa med bland andra dom två idioterna till vänster, haha!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 20:32

Nu ska jag duscha, fixa mig, dra till jobbet och sen jobba hårt som fan! Efter jobbet ska jag hem, fort som fan, lägga in bilderna och sen sova! Jag är lite så där smått otaggad idag med den enkla anledningen att det är löning nästa helg, alltså troligtvis dåligt med folk i kväll men men vad ska man göra? Bara att köra! Johan sover fortfarande! Så söt! :D Måste sätta igång nu! Tja!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 20:06

Nej, det är helt sant! Jag vet knappt vart jag ska ta vägen! Har hittat grejer på nätet nu som jag bara måste ha: skor, väskor, byxor tröjor. Thunga! Som in åt helvete! Tur att det blir Stockholm på Måndag! Måste dit fort som faan. Har dom inte dessa grejer som jag hittat så beställer jag från internet! Rakt av! Gotta have that! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards