Alla inlägg den 2 november 2008

Av Lisa Ullström - 2 november 2008 13:42

Sitter här med Maja i mitt knä! Grabbarna har precis dragit iväg till Lek och buslandet och Sari kommer snart hit! Vi tjejer ska till Marieberg! Guld väder och guld dag! :)

Av Lisa Ullström - 2 november 2008 11:49

Nu är jag klar med allt! Sitter och väntar på Johan som borde komma hem när som helst nu! Isak, Felix, Maja och Totte kommer också hit snart så jag hoppas att Johan hinner hit före dom kommer! Jag är trött idag men inte så farligt som jag trodde det skulle vara! :)

Av Lisa Ullström - 2 november 2008 10:36

Exakt vad jag har gjort är att städa, plocka och kolla våra fiskar så dom överlever! Här få rni se en bild på vardagsrummet, har inte strukit och lagt på dukar än och lite sånt där smått men det kommer! Nu ska jag plocka det sista och sen ta en dusch :)

Av Lisa Ullström - 2 november 2008 10:20

En bild till på Sparvugglan!

Av Lisa Ullström - 2 november 2008 09:09

God morgon på er! Jag är helt nyvaken och rätt trött men vaknar nog till snart! Ska ta en dusch direkt när jag har städat och sen äta frulle! Måste sätta igång nu för barnen kommer om några timmar! :)

Av Lisa Ullström - 2 november 2008 02:21

Another night, again I am home from work and tired as well. Det gick bra idag, trevligt folk och skön musik! Ska in med bilderna nu, plocka rätt på den värsta röran här hemma och sen lägga mig och sova!

Fick en kommentar idag av Lara och till dig vill jag säga att jag inte är insatt i Nikon för fem öre. Har bara knäppt några få bilder men kan försöka göra en liten recension sen när jag har fotograferat lite med den! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards