Alla inlägg den 23 november 2008

Av Lisa Ullström - 23 november 2008 23:46

Med den här bilden säger jag: God natt och sov gott! :)

Ego
Av Lisa Ullström - 23 november 2008 23:41

Imorse vaknade jag upp. Bakis som faan, gick upp, plockade ihop grejer och så åkte jag och Johan till Gustavsvik där vi träffade Emma, Tobbe, Makke och Evelina. Det blev bada hela dagen och jag blev bättre och bättre ju längre tid som gick! Efter att vi var klara på G-vik åkte vi hem till mig och Johan och Evelina och Makke kom också hit. Dom stannade en timma och så åkte dom iväg för Makke skulle droppa av Evelina i Frövi eftersom att hon skulle med tåget hem till Hedemora. Jag gick och la mig en stund medans Johan och Tobbe bytte däck på bilen och vid sextiden kom Emma hit. Jag var tvungen att fixa lite med gårdaagens bilden och när jag var klar med det åt vi mat :) Det blev lövbiff, klyftpotatis, cafe de paris sås eller brunsås beroende på vad man ville ha. Wokade grönsaker, baguetter, bröd med vitlökspålägg och en massa olika saker att välja på! Riktigt mysigt! Madelen kom strax före nio och vi har chillat fram tills nu. Tobbe och Emma har rört sig hemåt och jag lockar fortfarande mitt hår! Klar snart och då blir det sängen direkt. Ska upp vid sex i morgon bitti. Senast!

Av Lisa Ullström - 23 november 2008 22:28

Lägger upp en bild från igår iallafall på mig och Alma på Shads fest :)

Av Lisa Ullström - 23 november 2008 22:27

Riktigt dålig uppdatering under det senaste dygnet men det har varit fullt upp med fotande, festande, bad på Gustavsik, matlagning och mys med killen och vänner så det är förklaringen. Bilder finns just nu tillgängliga på min bilddagbok: http://lisalinnea.bilddagboken.se. Bilder kommer upp här senare men nu måste jag locka håret! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards