Alla inlägg den 16 november 2008

Av Lisa Ullström - 16 november 2008 22:59

När Emma och Tobbe gick (efter "Sanningens ögonblick" deckade jag totalt. Helt slut, låg i sängen och vilade en stund men nu är jag uppe igen. Ville inte sova än eftersom att jag börjar så sent i morgon! Sitter iallafall här och chillar i mina myskläder och det gör Johan också! :)


I morgon blir det skola från klockan 13.00 till 14.00 och när jag slutar så kanske jag och Johan ska mötas på stan och gå runt och kolla lite. Jag vill komma ut lite och inte bara sitta hemma hela morgondagen liksom så det ska bli bra! :! Lägger in lite randon bilder snart :)

Av Lisa Ullström - 16 november 2008 20:25

Jag är sjukt mätt nu! Det blev pasta och kasler med skinksås fast för min del blev det bara pasta och vitlöksdipp med lite krydda. Hur som helst så blev alla mätta och belåtna och sitter och kolla på "Ensam mamma söker". Det är ju lätt bästa programet! Nu ska jag tillbaka soffan, tvn, folket och min glass :)

Av Lisa Ullström - 16 november 2008 19:26

Fan, vad avsnittet i One tree hill slutade sad! Vill bara se nästa nu alltså men men. Just nu lagar jag och Emma mat och vi har skickat iväg Tobbe och Johan för att köpa mjölk, glass och godis. Medans Emma kollat till maten diskar jag! Strålande men nu måste jag fortsätta! Tack för alla kommentarer :)

Av Lisa Ullström - 16 november 2008 18:01

Före & Efter (nu har jag fastnat för något igen precis som med alla svartvita bilder men men jag tror faktiskt att ni tycker att det är intressant att se före och efterbilder så se och njut nu ska jag laga mat med Emma)

Av Lisa Ullström - 16 november 2008 17:46

Ganska stor skillnad på denna!

Av Lisa Ullström - 16 november 2008 17:30

åh det här gillar jag!

men det är verkligen inte stor skillnad på dom redigerade och oredigerade, vilket jag trodde du skulle vara.

ännu en gång blir jag sjukt imponerad av dig Lisa!


För den här kommentaren vill jag verkligen tacka! Jag blir så glad när jag får sådana kommentarer! Det gör min dag! Jag ändrar bara sånt jag tycker än nödvändigt. Lite färg, lite kontrast, lite mer liv och djup i bilderna liksom! Jag tänker fortsätta lägga in före och efterbilder för det verkar som att intresserar er också! Kul för mig och för er så jag slår två flugor i en smäll! Tack för kommentaren Lara jag uppskattar det verkligen!

För övrigt så har vi Tobbe och Emma här just nu. Chillat, ätit chips och umgåtts! Emma och jag var precis i hennes och Tobbes lägenhet och hämtade lite matgrejer för jag och Johan skippar Bio och middag idag och äter här hemma idag och umgås med Tobbe och Emma! Ska bli riktigr trevligt! Offcoursiness "Ensam mamma söker" ikväll på Tv och det ser vi fram emot. Iallafall Emma och jag! Nu ska jag försöka hitta någon mer bild som jag kan visa före och efter resultat på! :) Kram, kram Lisa!

Av Lisa Ullström - 16 november 2008 15:35

Här får ni se orginalet och redigerade bilden på Ida!

Av Lisa Ullström - 16 november 2008 15:05

Här får ni orginalet på ormvråkan och den redigerade bilden/ L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards