Alla inlägg den 8 november 2008

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 18:05

Adidaströjan på tradera.com blev min. Jag är överlycklig och tjejen som sålde den var världens trevligaste! Så om ett par dagar kommer min favoritadidaströja hem! För övrigt så är jag nyvaken! Mamma väckte mig tyvärr men men var väl lika bra att gå upp! Johan är inte hemma än men kommer säkert snart och då ska jag sätta igång med maten så han får vila lite. Han lät sur förut men det är förståeligt för då är han bara trött och det borde han vara efter igår. Blev ju sent! Hur som helst så om det är något ni undrar över så är det bara att fråga så som Amy gjorde! Jag svarar absolut! :) Lördag kväll, fånga dagen och njut! Det ska jag! :)

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 18:00

Nu har jag fått en fråga och jag ska försöka svara på den så korrekt som möjligt innan jag glömmer bort det och inte svarar :)


Frågan kommer från en Amy som skriver:

- hej! Jag läser din blgg regeulbundet och har gjort det ett tag nu, den är verkligen ärlig och rolig! Men nu undrar jag en sak; gifte sig inte Dana i sommras? varför bor hon isf ihop med zana?

Mitt svar får enklast bli så här: Dana och Edo gifte sig i Bosnien i sommras men eftersom att Edo bor i Tyskland och Dana här i Sverige så tar det en massa tid med att fixa papper och sånt för att få komma till Sverige längre än som turist om jag förstått det hela rätt. Edo kommer till Sverige snart och då flyttar Zana till sina föräldrar eller om hon flyttar hemifrån. Det visar sig :) Hur som helst så ska Edo då stanna här i Sverige och bo ihop med sin fru Dana!

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 14:17

Jävla skitaquarium! Nu är en till fisk död! Måste styra upp verksamheten innan alla är döda fan! Hur som helst så är Jonna här och chillar med mig, vi har precis varit på ICA och handlat lite grejer tills senare. Tacos blir det ikväll och jag hade inga grejer hemma! För övrigt så glor vi mest på Tv och vi båda är sega! Känner mig sådär segt bakis idag fast jag inte druckit något. Är så jävla trött! Om en timma eller nåt ska jag lägga mig och sova i en eller två timmar så jag pallar med kvällen!

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 10:13

Jävla mensverk! Tog fan minst en timma innan jag somnade igår för jag hade så jävla ont i magen och dessutom hade jag ingen aning om vart vi hade lagt alvedon! Vaknade i natt och grejer och just nu är klockan lite efter tio. Vad fan gör jag uppe när jag kan sova liksom? Sämst faan, idag måste jag vila och ta det lugnt så jag orkar ikväll. Rakt av! Nej, nu ska jag fan försöka städa lite!

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 03:51

Klockan är snart fyra så med detta inlägg säger jag: God natt, sov gott!

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 03:42

 Två bilder från idag på Coren!

Av Lisa Ullström - 8 november 2008 02:48

När jag hade vilat i en och en halv timma, Johan åkt på personalfest och Jonna kommit över så började jag fixa mig. Tog på mig min nya baggy t-shirt, jeanleggins och en baggy jacka! Jag och Jonna fuck springa till bussen och hann precis med och sen bytte vi buss på Järntorget och åkte hem till Zana och Dana i Brickebacken! Dom hade det hur mysigt som helst i sin fina lägenhet, skitbra och stora garderobsutrymmen och en riktigt fet soffa! Stort sovrum och allt, riktigt fint! Tog med en inflyttningspresent till tjejerna som var en tavla på Marilyn Monroe och den verkade riktigt uppskattad! När vi varit där en stund skulle vi kolla bussen och den skulle gå om tio minuter så vi (jag och Jonna) fick kuta till bussen IGEN! Hann med bussen och jag drog till jobbet medans Jonna drog till en av sina tjejkompisar och chillade! Det gick bra på jobbet men var rätt lite folk idag tyvärr men det var bara att göra det bästa av situationen. Nu är jag iallafall hemma, laddar upp bilder och ska mycket snart så fort jag är klar borsta tändera och lägga mig för att sova :) Har ni haft en bra Fredag då? :)


I morgon kanske min kusin Lovisa kommer hit! Har inte träffat henne på år och dar så det ska bli trevligt :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards