Alla inlägg under november 2008

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 21:06

Klockan är nio, alltså rätt mycket och jag har bestämt mig för att skrippa löshåret i kväll. Vad faan mitt hår är i stort sätt lika långt som löshåret, bara att det blir lite tjockade! Jag pallar inte det i kväll utan satsar på att se riktigt jävla bra ut i morgon! Funderar faktiskt till och med på att locka hela löshåret, plug mitt hår men vi får se om jag orkar! Om jag bestämmer mig för att göra det så är det iallafall värt för fy fan vad snyggt det är! Vet inte riktigt vilka vi blir i morgon men det är iallafall Zana, Jonna, jag, troligtvis Ronja, kanske Ellen och Madelen sen får vi se hur det blir med Alex och Sara! Många brudar med andra ord! Det var min kusin som bad om det ;) Haha! Nu ska jag sminka mig :)

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 20:40

Imorn ska jag festa med bland andra dom två idioterna till vänster, haha!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 20:32

Nu ska jag duscha, fixa mig, dra till jobbet och sen jobba hårt som fan! Efter jobbet ska jag hem, fort som fan, lägga in bilderna och sen sova! Jag är lite så där smått otaggad idag med den enkla anledningen att det är löning nästa helg, alltså troligtvis dåligt med folk i kväll men men vad ska man göra? Bara att köra! Johan sover fortfarande! Så söt! :D Måste sätta igång nu! Tja!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 20:06

Nej, det är helt sant! Jag vet knappt vart jag ska ta vägen! Har hittat grejer på nätet nu som jag bara måste ha: skor, väskor, byxor tröjor. Thunga! Som in åt helvete! Tur att det blir Stockholm på Måndag! Måste dit fort som faan. Har dom inte dessa grejer som jag hittat så beställer jag från internet! Rakt av! Gotta have that! :)

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 19:48

Johan kom hem direkt efter jobbet och jag hade ringt och beställt pizza så han hade med sig den hem! Efter maten låg vi i soffan, kollade på Tv och bara tog det lugnt! Nu har jag gått upp för jag vill inte somna igen. Har ju redan sovit en gång idag! Har iallafall gett honom en kudde och bäddat ner honom i täcke och pussat lite på honom! Han behöver sova, dom där tolvtimmarsskiften kan inte vara lätta att palla med alltså! Jag skulle nog inte palla! Hur som helst så ska jag chilla ett tag och drar mig mot jobbet mellan tio och elva någon gång!

Har pratat med en av mina gravida tjejkompisar och vi ska styra upp en plåtning i mitten av December. Det blir på hennes mage och lite så, vill inte säga för mycket men det kommer bli kul för henne att ha de bilderna i framtiden! Det ser jag verkligen fram emot för det är lite annorlunda och så!

Dessutom ska jag ringa ett samtal till en kille på Måndag som ska gifta sig. Vi ska planera, bestämma och lite så inför bröllopet som hålls i Januari. Ska dessutom gå igenom lite saker med honom och hans kamera eftersom att han inte riktigt har lärt sig den. Han har en Canon eos 450 D så jag kan ju hjälpa honom :)

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 17:59

Jag tycker att bloggstatistiken på min blogg går upp och ner väldigt mycket Alltså hur många besökare jag har! För ungefär två veckor sen hade jag tre hundra besökare på en dag och fattade ingenting, har aldrig haft så många förut! Men ingen svarade på varför i kommentarsrutorna fastän jag bad om det. Ibland ligger det runt sextio och ibland över hundra! Jag fattar då ingenting! Gör ni?

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 17:46

Snart kommer Johan hem. Det blir pizza idag, troligtvis för jag/vi har varken tid eller lust att laga mat! Varit nere och pratat lite med Fredrik nu och väntar på att Jonna ska ringa så jag vet hur det blir i kväll. Längtar tills i morgon! Fotografera på Shads fest och sen blir det festa för min del. Jag kan knappt minnas när jag sist tog ledigt så det är absolut värt det nu! I morgon ska vi tjejer, mina kusiner, min familj och alla min kusins vänner knäppa en massa partybilder såklart! :)

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 17:31

Ego

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards