Alla inlägg under november 2008

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 18:09

Det är något jag måste fixa när jag är i Stockholm. Mamma och pappa har önskat sig två feta duntäcken men jag bajsar inte pengar så dom får nog köpa sina täcken själv och få något annat som jag har råd med av mig. Hur som helst så har jag hittat en sak jag önskar mig och det är en thung väska. Beställs från internet men det kan nog Johan hjälpa dom med i så fall! Måste komma ihåg att visa mamma den för den var riktigt thung asså!

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 17:48

En bild från när jag och Johan var i England sist! Thung graffitti!

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 17:20

Nu har jag och Johan varit och lämnat våra hysfilmer på Maxim i Haga och så har vi varit på Willys, blev bland annat pålägg, köttbullar, diskborstar och massa annat grejs! Käkat har vi också hunnit göra! Chillar mest och kollar på Tv just nu och jag ska snart plugga mina glosor. Har dubbla förhör i morgon bitti!

Nästa Lördag åker troligtvis jag och Madelen till Stockholm. Kanske ska Jonna och Julienne med också! Det blir shopping, chilla och träffa Aksu! Vi var lite sugna på att sova där en natt men det skippar vi nog den här gången tror jag!

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 15:27

Idag är det ett och ett halvt år sedan som jag och Johan träffades. Han vet inte om det, eller han har väl glömt det men men han lär ju märka det när han ser det här inlägget. Nu blir det Willys!

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 15:27

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 15:07

Tell me how I am suppose to breath with no air?

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 14:22

Började dagen med att gå upp tjugo minuter innan bussen gick så det var bara att slänga på kläderna och springa ner till bussen. Kom till skolan i tid och vi hade tydligen fått en uppgift av våran Naturlärare medans han var utomlands men jag var borta just den lektionen och fick aldrig boken. Han blev sur och frågade varför jag inte hört av mig men hur skulle jag kunna höra av mig när ansiktet sitter i Kenya? Han sa att det var jag som hade varit borta och grejer: eh, ja jag var väldigt borta för jag hade ramlat med min cykel. Varför ens diskutera. Ge mig bara boken och låt mig göra uppgiften liksom. Nej, så sa jag inte men jag tänkte! Hur som helst så var lektionen över efter en timma och jag kunde åka hem. Chillade med Fredrik fram tills bussen gick och sen åkte jag hemåt. Väl hemma la jag mig i sängen med Johan och totaldeckade. Sov i typ två och en halvt timma så nu är jag lite piggare! Mamma och pappa var här och lämnade ett visitkort till en kille vars bröllop jag ska fotografera på i Januari så jag måste slå honom en signal efter helgen så vi kan planera allt, hur det ska gå till och så vidare. Har även pratat med Zana och vi ska nog ses en sväng i kväll, annars blir det mest plugga och ta det lugnt!

Om en stund, när Johan spelat klart sitt spel så ska vi åka till Willys och handla. Har inte speciellt mycket hemma just nu så det måste vi göra något åt! Inte lång tid kvar till helg nu, längtar och nästa vecka blir det troligtvis Stockholm! Ska bli skönt att komma dit. Ska försöka få tag på Aksu så att vi kan ses en sväng och ta en fika! Men nu måste jag röra mig mot Tvn och chilla lite fram tills vi ska åka och handla :)

Av Lisa Ullström - 19 november 2008 07:42

Fuck, måste kuta till bussen! Tjaa!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards