Alla inlägg under november 2008

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 14:38

Japp, nu äter jag lite glass. Precis kollat lite på Desperate housewives och kollar lite thunga kläder på nätet. Vill se vad det finns för utbud när man ska önska sig julklappar, haha! Ska om en liten stund dra på mig varma kläder och sticka ut i skogen och fota lite! Det är bäst att passa på när man kan och det är fint väder idag. Dessutom blir det mörkt så fort så jag vill ta vara på det lilla ljuset vi får på dagarna :)

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 14:32

Fy fan, vilken jävla bitch som körde bussen till skolan imorse alltså. Hon kan inte ha fått ligga på länge alltså! Ni som har åkt sexton på mornarna vid åttatiden vet hur fulla bussarna är, right? Säger sig självt, alla ska till skolan liksom! Hur som helst tjatade kärringen hela tiden: flytta bakåt i bussen, gå bakåt, kom igen, du där flytta på dig och gå bakåt i bussen folk får inte plats! Alltså vilket psyk! Det fanns ingenstans att gå. Bussjäveln var full alltså! Någon borde fixa så hon får ligga för fy fan vad grinig man kan vara! Hur som helst så satt jag hela vägen och slapp höra psykets tjat men det var lite roande för min del, haha!

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 12:32

Börjar bli trött på dom här jävla håltimmarna. Går ju hellre två lektioner tidigt på morgonen och är ledig resten av dagen i stället för att sitta i skolan tre timmar för att vänta på lektion men men har ju fått en del nytta gjord i dag iallafall! Himlen är blå i dag iallafall så det ska jag ta vara på. Matematik nu och sen drar jag till Vena och fotar! :) Cya!

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 12:10

Nu ska jag plugga Naturkunskap B och sen blir det Mattelektion! Hörs later!

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 12:01

Ja, som sagt blir det Stockholm med Madelen på Måndag morgon så jag ska försöka boka platser på bussen idag så det är klart! Hur som helst så tänkte jag kolla efter dessa grejer i Stockholm:

Eftersom att jag har ett stort beroende av Adidaskläder så blir det Adidas store först och förhoppningsvis hittar jag en thung tröja eller ett par skor kanske. Finns ett par thunga, färgglada adidasskor som jag verkligen vill ha så vi får se! Ska absolut in på SOUK, shoppingscentret som erbjuder det mesta: från Monki till Beyond retro till Top shop o.s.v Måste till speedway också och kolla om dem har några feta t-shirts och sen är ett absolut måste att jag ska leta julklappar till Johan, mamma, pappa och Vigdis. Lika bra att sätta igång i tid. Jag tror inte det blir några julklappar mellan vänner och så vad faan det behövs inga presenter för att visa kärleken man har mellan varandra. Tycker jag men vi får väl se. Saken är att det blir så jävla dyrt om man ska köpa till tjugo olika personer så vi får se! Hur som helst så vill jag åka precis nu, nu, nu!

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 11:26

Så här ser det ut för min del från idag, Torsdag tills på Måndag:


Tosdag: Skola mellan 08:15-13:40. Hem, plocka lite, ladda batterier, chilla och sen blir det troligtvis Venaspåret och fotografera. När Johan kommer hem blir det matlagning, ingen aning om vad men någonting blir det. På kvällen vid 23:00-00:00 ska jag jobba på Harrys och direkt när jag är klar blir det hem och sova!


Fredag: Skola 10:00-13:20. Efter skolan blir det hem direkt, plocka, fixa, VILA och ta det lugnt. Innan jobbet blir det käka och sen vid tiotiden drar jag troligtvis med mig Zana och Jonna och drar till Kåren för att jobba! Åker hem så fort jag är klar och det blir nog runt två någon gång. Sova!


Lördag: Upp tidigt, dra till Wuc för att hänga med Zana och kolla på Adam Tensta som ska uppträda. Ska såklart fotografera! Efter det blir det raka vägen hem, förhoppningsvis hinner jag vila och sen ska jag fixa mig som in åt helvete och vid 17:30-18:00 ska jag vara hos Shad i Adolfsberg för att fotografera på hans artonårsfest! Jag blir nog där i ca tre timmar och sen blir det hem till min kusin och festa som in åt helvete med han, hans vänner, min familj och sjävklart mina tjejer!


 

Söndag: Ska verkligen sova ut, plugga ska jag också försöka göra! Jag har för mig att vi skulle göra något idag men just nu minns jag inte vad men men det visar sig alltid!

Måndag: Stockholm med Madelen!

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 11:15

Sitter i skolan och chillar med Fruppe! Vi har precis varit och matsalen och käkat med Jonna, Emma och Linnea. Har håltimma ett bra tag till men har hunnit göra spanskaläxan iallafall så den är inlämnad och klar! Ska nog sätta mig och göra lite Naturkunskap A och B också så mycket jag hinner. Tar nog A först för det är det mest brottom med. När jag slutar ska jag nog dra hem och sen sticka till Venaspåret och plåta lite! Är en bra dag idag faktiskt, inte alls speciellt trött och sen har jag ju hängt med en massa softa människor. Jobbar på Harrys i kväll, Kåren i morgon och på Lördag är jag ledig och då ska jag festa i min kusins nya hus med mina tjejer! Längtar! Ska också fotografera på Shads artonårsfest i Adolfsberg på Lördag kväll innan jag drar till festen :)

Av Lisa Ullström - 20 november 2008 07:20

Gud, vad klockan går fort! Stressad är jag! Nu ska jag slänga mig i frulle och dra till skolan! Hörs later! Bye!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards