Alla inlägg under november 2008

Av Lisa Ullström - 15 november 2008 02:22

Bilderna är tagna av mig och på bilderna är det Markus, Sara och hennes bror!

Av Lisa Ullström - 15 november 2008 02:10

Bild från ikväll. Tagen av AnnaPacos! Madelen, älskling och jag!

Av Lisa Ullström - 15 november 2008 01:47

Gick mot Ellen vid kvart i sju och på vägen mötte jag väldigt otippat Anna och Martina. Vi mötte de andra tjejerna, Madelen, Ellen, Ronja och Madeleine utanför Pacos. Käkade riktigt god mat och för min del blev det buffe. Tänkte att det passade bäst eftersom att jag är så kräsen och kunde ta det jag tyckte om. Sämst att vara kräsen men men, det blev dyrt men sammtidigt var det värt det. 215 kronor blev det. Jisass! Efter Pacos gick vi alla till Ellen och sen kom Martinas pojkvän dit med sin kompis. Tjejerna och killarna drack, vi umgicks, pratade minnen, pinsamma händelser o.s.v


En av mina pinsamma händelser var en dag på väg mot skolan, jag var försenad och det var ingen av mina vänner på bussen. Det var vinter, snö, is, kallt. Jag gick först av alla som gick av på min hållplats och skulle mot skolan. Det är en brandt uppförsbacke och sen nerförsbacke. På vägen upp ramlar jag (det var is överallt och ingen liten isfläck) och jag kunde liksom inte bara resa på mig utan glider liksom neråt. Det var så jävla pinsamt, kan tänka mig minerna på alla som gick bakom alltså shit! Sen hela vägen till skolan snubblade jag till hela tiden. Var när på att ramla tio gånger om inte mer. Fy fan alltså, sånt där är inte kul men idag skrattar jag såklart åt det, haha! :D

Hur som helst så tog jag bussen från Järntorget 22.20 och åkte mot Kåren. Satt och pratade med Sozze, en gammal klasskompis hela vägen och vi hade lite att "catch up" eftersom att vi inte träffats på länge! Väl på Kåren var det väldigt lite folk så jag chillade med Mange ett tag innan jag började jobba. Träffade några trevliga människor, bl.a Sara som vill att vi ska börja hänga. Det är ju för fan på tiden :) Nu är jag hemma igen, ska lägga in bilderna och direkt efter det är det läggdags kan jag lova! Pappa har ju vernisage i morgon och jag vill verkligen åka dit och kolla :)

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 18:42

Nu ska jag gå till Ellen! :)

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 18:11

Sitter och tar ett glas vin. Det blir det enda för mig ikväll eftersom att jag ska jobba till skillnad från vissa andra ;) Nu är det bara mascaran, strumbyxorna, skorna, tröja, jacka och lite sånt som ska på och sen är jag klar för att dra till Ellens place! :)

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 16:46

Tog en riktigt lång dusch, rakade benen så dom blev lena som en liten bebisrumpa och nu har jag smörjt in mig med body butter. Man blir så jävla len av det alltså! Sjukt! Hur som helst så börjar klockan bli mycket så nu ska jag sminka mig och fixa resten :) Det blir klänning för min del ikväll tror jag! Haha, första gången på flera månader :) Måste ju använda min oanvända från England någon gång så idag blir bra :)

Av Lisa Ullström - 14 november 2008 16:04

En bild innan jag hoppar in i duschen :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards