Alla inlägg under november 2008

Av Lisa Ullström - 22 november 2008 03:00

Snö blir till slask som leder till att man måste ha på sig vinterskor men det är allt annat än min grej! På mitt andra år i gymnasiet gick jag runt med sommriga ballerinaskor hela vintern. Då kan man ju fråga sig själv vad det är för fel men jag drar inte på mig ett par feta, tunga jävla vinterskor. Aldrig. Uggs är säkert skönt men inte alls min stil. Jag kör på mina sneakers och i värsta fall får jag väl dra på mig gummistövlar (aldrig i mitt liv)! Hoppas snön ligger kvar ett tag nu så det inte blir sådär slaskigt och äckligt!

Av Lisa Ullström - 22 november 2008 02:52

Det finns en person. En person som inte alls är egoistisk. Jag tycker väldigt bra om honom/henne eftersom att han/hon delar med sig av sina erfarenheter och kunskaper. Hur många gör det? Hur många tycker att det är roligt när det går bra för andra? Det är helt ärligt talat inte många. Inte har jag träffat på många sådana personer iallafall. Den här personen är guld, jag ser upp till honom/henne så sjukt mycket! Det är ta mig fan en förebild för mig alltså!

Av Lisa Ullström - 22 november 2008 02:23

Vikson och några tjejer, bilden är från ikväll på Kåren!

Av Lisa Ullström - 22 november 2008 02:03

Hemma från jobbet och jag var faktiskt på riktigt bra humör i början av kvällen eftersom att jag fått sova och så under dagen. Men det ändrades fort när en person börja jiddra om en massa kamerasaker. Visst det kanske var för att hjälpa och så men om jag inte ber om det så ta inte för givet att jag ska ta råden som något positivt. Jag har jobba med detta i över ett år, vet vad jag själv tycker om för slagt bilder och om jag vill ha hjälp så ber jag om det men men det gick rätt bra trots att det var riktigt dåligt med folk idag! Men vad faan löning nästa helg så man kan inte förvänta sig annat.


Nu är jag hemma igen, ska lägga in bilderna och sen sova! I morgon när jag vaknar blir det diska och städa. Duscha, locka löshåret och mitt eget hår för i morgon vill jag vara snygg! Pratat med nästan alla tjejorna nu och Madelen, Ellen och Zana kan inte följa med för dom jobbar tidigt på Söndag :( Sämst men sånt är livet. Jonna är iallafall med och kanske Ronja. Har inte fått tag på henne men men. Ska ringa Alex i morgon och kolla om hon och Sara är på! Hoppas det blir en bra kväll i morgon för jag ser fram emot det! :)


Av Lisa Ullström - 21 november 2008 22:37

Glömde ju helt bort vad som ska hända på Söndag. Jag kommer säkert vara allmänt bakis och inte alltför fräsch men ska upp rätt bra tid, Jag och Johan ska träffa Tobbe, Emma, Evelina och Makke och dra till G-viks äverntyrsbad och bada. Vid fyra, fem eller när det nu blir ska vi hem till Tobbe och Emma, laga mat och umgås med dom. Glo på One Tree Hill och Ensam mamma söker! på kvällen kommer Madelen K över till mig och Johan och sover också eftersom att vi drar till Sthlm tidigt på Måndag morgon! Nu måste jag dra till jobbet! Detta blir en av dom bästa helgerna på Månader! Kram på er!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 22:35

Pratat med Jimmy och det var väldigt lite folk på Kåren men jag har bestämt mig för att åka dit redan nu iallafall. Skönt att komma dit och chilla lite, prata med folk och så innan man sätter igång! Nu ska jag försöka få liv i Johan så vi kan åka bara. Har för övrigt som sagt bestämt mig för att inte sätta i löshåret eller fixat mig speciellt idag så jag drog på mig jeansleggins, svart linne, efterfesten t-shirten, svart tjocktröja och håret ihopslängt i en toffs! Just because I just dont give a fuck! Trevlig helg på er, det ska jag ha!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 21:53

Det är fem minusgrader. Svinkallt. Det hade varit mer okey om det hade varit snö men det är bara is överallt så man vågar ju knappt cykla längre! Hur som helst så tänkte jag pigga upp i mitt eget mörker med en rolig bild. Jag ser ut som en strandad val på denna bilden. Något yngre, något bredare! Året var 2006 på Gran Canaria och fotografen för denna smickrande bild är mammosh!

Av Lisa Ullström - 21 november 2008 21:18

Bilden är tagen av mig från ett flygplan - Vintern, Februari 2007 (Gran Canaria)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards