Alla inlägg den 18 september 2008

Av Lisa Ullström - 18 september 2008 12:20

Jag och Johan åkte förbi mamma på hennes jobb och hämtade lite grejer bl.a objektivet och papprena på min förra kamera. Efter det åkte vi förbi min skola för jag hade tänkt prata med min rektor men han hade inte tid för mig så jag drog istället. Johan och jag är hemma nu, ska duscha och sen åka iväg till Nora och fixa lite! Pallar inte sitta inomhus hela dagen! /L!

Av Lisa Ullström - 18 september 2008 11:02

God morgon, inatt kände jag att mitt öga kändes mer svullet än igår och imorse när jag kollade mig själv i spegeln så stämde det faktiskt! Jag är lite röd, blå aktig runt ögat och svullen som faan, öm i hela kroppen, handlederna och ansiktet. Har precis pratat med min chef för jag kan inte jobba så här i helgen, det funkar bara inte. Jag och Johan ska åka till mamma om en stund och hämta objektivet och sen vet jag inte vad som händer. Ska försöka ta det så lugnt som möjligt iallafall! Den här bilden tog Johan på mig nyss, och det är faan värre idag än igår! Se och njut?

Ego

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards