Alla inlägg den 17 september 2008

Av Lisa Ullström - 17 september 2008 15:57

Det gör bara mer och mer ont i min kropp! Nu ska jag verkligen försöka sova lite så jag kan piggna till och träffa Zana och Dennis en stund senare och bara prata lite. Ska gå mot sängen nu, smärta :'(

Av Lisa Ullström - 17 september 2008 15:08

Hej, jag kan knappt skriva för mina handleder är helt fucked up speciellt den vänstra. Idag har jag spenderat dagen först på Brickebackens vårdcentral där dom tvättade mitt sår och strippsade lite på kinden. De skickade också en remiss till sjukhuset för att jag skulle åka dit och röntga min handled. Väl där tog det jättelång tid och när det väl var klart fick jag inte veta någonting iallafall utan får besked på Fredag vad som är fel. Hur som helst så åkte jag och pappa till Kina och åt tillsammans. Sen åkte jag till Ellen en sväng, pratade en massa och jag dekade i soffan. Då var det dags att röra sig hemåt kände jag. Träffade Madelen en sväng på stan också! Det har inte varit en bra dag idag, jag har så jävla ont! Skit samma, här får ni se en bild på hur jag ser ut, inte skönt! Nu ska jag decka i soffan! Hejdå!

Ego
Av Lisa Ullström - 17 september 2008 08:42

Dagens frågor: Vad är ditt nummer, o.s.v
Dagens jag: Ganska trött.
Dagens wow: Jag ramlade och slog sönder mig.
Dagens mys: Det blev inte mycket mys igår, hann inte.

Dagens I like: Sova!
Dagens köp: Inget.
Dagens nya: Simhoppet (igen)
Dagens har på mig: Mysbrallor och baggy tisha.
Dagens mat: Pasta och köttbullar.
Dagens rörelse: Simhopp i en och en halv timma!

Av Lisa Ullström - 17 september 2008 08:33

Hände en liten olycka igår kväll när jag cyklade hem efter jobbet. Min väska åkte in i mitt framhjul på cykeln och jag flög fram som en vante. Ni ska se mitt ansikte alltså. Ser ju ut som att det tog värst skada eftersom att jag skrapade upp hela hägra kinden, hakan och lite på överläppen. Det ser ut som att jag har blivit misshandlad men men värst av allt är ändå mina handleder och mest den vänstra som jag har brutit förut. Den är knas. Jag har iallafall fått tid på vårdcentralen om en timma så jag ska dit och kolla det då. Jag kan lägga upp en bild så ni får se hur jag ser ut om ni vill? Frågan är om det är så bra! Det ser ut som att någon har slagit mig. Brutalt. Hoppas att ni tycker lite synd om mig!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards