Alla inlägg den 10 september 2008

Av Lisa Ullström - 10 september 2008 10:30

Nu är jag hemma från skolan igen! Hade Naturkunskap A och det kändes som att jag skulle somna men jag klarade att hålla mig vaken som tur var! Nu har jag kommit hem, pratat i telefon med mamma och legat i sängen och kramat Johan lite! Han är ju ledig idag så han har fått sova ut, jag är avundsjuk :( Iallafall så får han ligga och dra sig en stund medans jag grejar med bilder som ska in på externa hårddisken och sen ska vi äta frukost tillsammans! Börjar lektion igen klockan 12:20 och den lektionen är bara femtio minuter så det ska bli grymt skönt! Nu måste jag sätta igång, ska dra igen om en och en halv timme. /L!

Av Lisa Ullström - 10 september 2008 07:25

Trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött, trött!

Ego
Av Lisa Ullström - 10 september 2008 07:17

Idag är jag tröttare än vad jag varit på länge! Sitter här, helt deckad och vill inget annat hellre än att gå och lägga mig igen! Ont i magen har jag också :( Sämst igår att det blev så sent faan! På min håltimma ska jag åka hem iallafall ska försöka vila lite också! Känns som att det är bäst! Nu måste jag skynda mig lite! /L!

Av Lisa Ullström - 10 september 2008 01:46

Jag är trött som fan och vill bara lägga mig i sängen och totalslocka och sen i morgon skulle jag vilja vakna till en fet jävla sovmorgon men upp tidigt i morgon ska jag för att ha Naturkunskap A. Det blir säkert bra, har ju tre timmars hål imellan Naturen och svenskan. Nu ska jag sova, natti! /L!

Av Lisa Ullström - 10 september 2008 01:34

Lite roligt på Naturen idag, detta "lärde" vi oss!


* När man dricker alkohol vidgas blodkärlen och man känner sig varm (det kan kanske förklara varför vissa människor som min lärare sa lägger sig i en snödriva mitt i vintern utan att känna kylan. Detta är farligt, man kan frysa ihjäl eftersom att kroppens temperatur igentligen är lägre när man dricker.


* Hjärnstammen kan påverkas likaså andning och man kan få sömnsvårigheter.


* Muskelrörelser är okontrollerbara, ni kanske känner igen er?


* Smärtupplevelser rubbas, been there done that?


Haha, ;) Tyckte det var lite roligt faktiskt. Man kan ju känna igen sig liksom!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards