Alla inlägg den 6 september 2008

Av Lisa Ullström - 6 september 2008 10:21

Skulle ju lunchat med Ellen och Ronja idag på stan vid 12:30 men jag faktiskt att jag måste ringa och avboka det för jag mår verkligen inte bra. Orkar knappt röra mig och det är därför jag sitter vid datan hela tiden. Jag måste verkligen orka jobba ikväll så det är troligtvis bättre om jag är hemma och vilar idag! :( Ville verkligen träffa dom ju!

Ronja, Ellen och jag i Halmstad! Har gjort om färgerna på våra klänningar, haha! :D
Ego
Av Lisa Ullström - 6 september 2008 08:34

Det är helg, jag är trött som fan, börjar bli sjuk så jag kan ändå inte sova. Klockan är halv nio och jag är redan vaken. Har så jävla ont i halsen, täppt i näsan och känner mig hängig som fan så det lär ju inte bli utgång på Söndag men jobba måste jag. Behöver pengarna som fan kan jag säga!


Idag vet jag inte riktigt hur det blir med något, skulle ju luncha med Ronja och Ellen men dem har inte hört av sig sen (antar att dem sover). Klockan fem ska jag iallafall vara med Johan hemma hos min kusin ute vid mina föräldrar och sen vid tio ska jag iväg och jobba!


Idag har jag och Johan varit tillsammans i femton månader :) <3!

Av Lisa Ullström - 6 september 2008 02:47

Min "bästa" kväll lyckades precis ändras till den sämsta. Nu är jag ledsen, nere och mår dåligt. God natt! /L!

Av Lisa Ullström - 6 september 2008 02:36

Dagens jobb: Kåren, blev grymma bilder!
Dagens mat: Kinamat, Kyckling Curry!

Dagens låt: Looptroop Rockers: The Building.

Dagens outfit: Vita skor, randig baggy t-shirt och röd jacka.

Dagens sorgsna: Bråkar med dom jag älskar och det är det värsta jag vet :'(

Dagens i-landsproblem: När vissa får gå och springa till skolan i en mil i andra länder klagar jag för att jag gick till bussen tjugo minuter för tidigt!

Dagens fina: Eftersom att klockan nu är efter tolv så har Johan och jag femton månader idag :)

Dagens roliga ansikten: Idag har jag träffat lite trevliga människor som jag inte träffat på väldigt länge, bl.a Robin, Bilbo, Uffe m.fl

Dagens god natt: Natti natti, sov gott!

Av Lisa Ullström - 6 september 2008 01:47

Jobbade som sagt på Kåren idag och det var riktigt jävla bra idag alltså! Bra musik, trevligt folk och så en massa bra bilder! Det gick bra och nu är jag hemma igen! Ska lägga in bilderna och sen sova! Kanske lägger upp någon bild snart :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards