Direktlänk till inlägg 17 september 2008

Mitt ansikte!

Av Lisa Ullström - 17 september 2008 20:51

Zana och Dennis kom över, kollade på mitt ansikte, skrattade lite och tyckte lite synd om mig faktiskt. Zana fick Bosnienbilderna på en skiva och sen gled dom iväg igen. Hoppas vi ses snart och hittar på något, när jag ser lite bättre ut igen. Jonna kom också förbi en sväng, hon blev chockad över hur illa det var, haha! Hon trodde att det inte skulle vara så illa men men så här ser jag ut just nu liksom. Jag vet inte vad som händer dom närmsta dagarna med skola, jobb och allt för jag har så jävla ont, kan inte använda händerna ordentligt eller någonting men skit samma, det ordnar sig väl alltid. Kan inte göra så mycket! Iallafall så vill jag tacka mamma, pappa, Johan och alla andra som ställer upp, finns här och hjälper till.


Dagens:

Dagens mat: Kinamat!

Dagens smärta: Vart har jag inte ont?
Dagens miss: Skolan!

Dagens jobbiga: Jag kan inte städa eller plocka eftersom att mina handleder är helt knullade. Sämst!

Dagens samtal: Hade en långt givande samtal med Ellen hos henne!

Dagens mysiga: Lunchen med pappa var mysig faktiskt :)

Dagens hälsa: Känner mig trött, sliten efter igår och öm i hela kroppen men det är ju inget nytt eftersom att det är det enda jag skrivit om det senaste dygnet! Ska kanske sluta tycka synd om mig själv snart!

Dagens planering: Hade planerat att jobba hela helgen, gå ut på Söndag och allt det där men det sket sig helt eftersom att jag ser ut som jag gör. Hur som helst så ska jag förbi Katarina och hennes familj med Johan på Tisdag. Vi ska väl mysa lite antar jag!

Dagens kväll: Lugn kväll med tv-tittande.


Bilden är på mig och Johan när vi spenderade en dag i Stockholm den 19 maj i år! Den dagen var det exakt ett år sedan vi träffades första gången :)

Ego
 
 
Thess

Thess

27 oktober 2008 23:33

Hej, ramla in på din blogg här av en händelse när jag letade efter annat på nätet. Fastnade för dina bilder som du tagit, jättefina verkligen! Läste och såg också om att du gjort dig illa men jag förstod inte hur? om jag får fråga förstås?! Cykla du kanske omkull?
Har en tjejkompis som gjorde just detta i somras, utan hjälm också, lite stygn i huvudet, armbågen och så en del nasty skrapsår också. Hoppas du nu har återhämtat dig. Mvh//Thess

http://MistyThess.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards