Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Lisa Ullström - 7 maj 2008 23:16

Klockan är kvar över elva och jag börjar klockan 8 i morgon med utomhusgympa så jag måste nog hoppa i säng! Slutar halv fem i morgon så det blir en riktigt lång dag! Grymmaste vädret i dag iallfall så det var ju bra och Jonna rullade precis hemåt! Trevligt att ha henne här en stund :) Nej, nu ska det sovas! God natt, im out!

Av Lisa Ullström - 7 maj 2008 22:14

Tjenare, era jävlar! Sitter och chillar med Jonna. Precis kollat på Top model och rätt Biiiatch åkte ut! Vi lyssnar på musik nu för jag måste hitta lite nya låtar till min ipod. Pallar inte lyssna på samma skit varje dag! Nu ska jag leta vidare tänkte jag men ha det så bra!

Har ni tips på bra låtar by the way? Shutt!

Av Lisa Ullström - 7 maj 2008 19:28

Började dagen med en lektion i Religion. Buddismen var det som gällde och det känns rätt intressant men lite komplicerat. Det var en bra lektion och ett stort plus var ju att den bara var femtio minuter lång. Efter lektionen chillade alla tjejer i klassen ute i solen och sen skulle vi ha filosofi. "Lektionen" hölls utomhus. Det var inte riktigt en lektion. Jag skulle inte vilja kalla det, det iallfall men vi pratade om vildmarksturen, hur vi låg till i ämnet och så vidare. Sen fick vi rulla hemåt. Jag åkte upp på stan och lämnade tillbaka två t-shirts på Gina Tricot som jag inte kände att jag ville ha kvar. Sen träffade jag Jonna och vi kollade runt lite på stan och jag köpte mig en väska på Wedins. Efter lite spanande på stan och lite mingel med Jonnas mamma så plockade Johan upp mig och vi åkte för att tanka och sådär. Tänkte lite på vart vi skulle åka någonstans och det blev stadsparken. Vi hade med oss en filt, ett täckte och tre kuddar, glass, dricka och sen hade vi ju såklart varandra! Det var riktigt mysigt att bara ligga där på en filt i solen helt ensamma och höra alla små barn leka. Det känns verkligen att det är vår och att sommaren är på väg. Det har varit riktigt varmt i dag! Efter en, ett par timmar så åkte vi hemåt och på vägen försökte jag få tag på bror min men han svarade inte så jag sms:ade och han skulle försöka höra av sig senare. Vi åkte iallfall hemåt och började städa, laga mat och fixa lite. Bror min ringde och vi pratade lite om hur det var och så där. Han har haft det jobbigt det senaste tiden för han och hans flickvän ska flytta isär. Känns inge bra alls för mig heller. Tycker om båda två lika mycket. Hon har ju funnits vid hans sida så länge jag kan minnas. Men men, det är upp till dom och vi pratade om massa annat som skolan, livet och studenten. Hans mål var att komma på min student sa han och han skulle verkligen försöka så det hoppas jag starkt på! Skulle betyda fett för mig! Nu har tagit bort all disk och fixat med matlådor och så. Johan har åkt hem till Fellingsbro för han ska jaga så just nu sitter jag här ensam. Rätt skönt att vara själv en stund faktiskt. Jag ska iallfall bädda sängen, vika tvätt och städa lite. Men disken lämnar jag till Johan ;) Jonna kommer förbi vid nio och då ska vi chilla och kolla på Top model :D! Fan, jag missade desperate housewives i går! Sämst, älskar det där programet faan men men sånt är livet går ju repriser! I dag kom en person med en väldigt rolig och intressant nyhet faktiskt. Kan inte skriva vad men jag tänker säga det här: jag vet att du tar rätt beslut och vad jag menar då är att jag vet att du väljer det som känns rätt för dig! Vad du än väljer så kommer jag finnas här för dig och stötta dig! Jag vill att du ska vara lycklig! Do the right thing for you, baby! :) Nej, nu ska jag sätta i gång med städningen. Ska se om det blev några bra bilder i dag eller om det är helt ovärt att ladda upp dom! Det visar sig :) Shutt :)

Bilderna är från när vi var i stadparken idag. Bilden på Johan är när han ligger och myser under täcker och den andra är en puss på oss :) Kärlek, kärlek, kärlek!
Av Lisa Ullström - 7 maj 2008 09:18

Fy fan! Jag är så jävla trött. Orkade gå upp från sängen till datan men nu orkar jag inte lägre. Var helt slut i går på jobbet också fan men men två lektioner i dag så det ska väl kunna gå hoppas jag :) Min buss går 10:33 så jag hinner nog dit i tid. Just nu försöker jag i alla fall vaknat till liv så jag kollar lite youtube klipp från Stockholm live :D I helgen hoppas jag att jag får jobba eftersom att jag behöver vara ledig nästa lördag men men vi får se hur det blir! Fpår se om det blir några fina bilder från i dag senare! Ha en bra och förhoppningsvis kort dag i skolan :P Shutt! (By the way, här kommer några fett skön filmer, haha) :D

Av Lisa Ullström - 7 maj 2008 01:30

Precis kommit hem från jobbet. Var lagom med folk och fick ihop bilderna snabbt. Al asif och Hassan var Dj´s så musiken var riktigt skön måste jag säga! Började göra mig iordning vid tio i kväll så det var riktigt sent. Träffade Caroline och Jonna lite efter elva vid MM-baren och så åkte vi på våra sexiga cyklar (Jonnas med punktering) mot Pitchers och jag drack en cider. Vi satt och pratade hur länge som helst och det är så jävla skönt att bara prata ut med personer som förstår en. I dag har jag lärt mig (tänkte så innan också men i dag slog det mig verkligen på riktigt) att man aldrig ska ta någon eller någonting för givet för i morgon kan det vara borta. Man lever bara ett liv och varför inte leva varje dag som att det vorde den sista! Jonna och Caroline, ni är guld värda, ni finns där och ni ställer upp. Jag älskar er! Tack för allt! Klockan är nu efter tolv och min käre pappa fyller 59 år. Skickade precis ett litet sött grattis sms till honom. Känns sorgligt, han börjar bli gammal. Önskar att han vore lite yngre och att han skulle tillverkat mig lite tidigare i livet! Han börjar ju bli riktigt gammal. Igår sa mamma och pappa att dom planerar att bo kvar i Gällersta i högst tio år till och jag känner att tiden tickar på som fan! Helt sjukt, tio år! Då är pappa liksom nästan 70 bast! Fy fan! Jag måste alltså tänka över, hårt och noga om jag vill ha stället då eller inte. Troligen så vill jag det då. Jag menar det hinner hända mycket på tio år och det där huset har jag växt upp i och bott i, i hela mitt liv. Landet är bra härligt. Finns så mycket där som inte finns i stan! Sa till Jonna att hon kan få bo i lillhuset (mitt gamla rum) om jag flyttar dit! Hon bangade självklart inte. Jag och Johan pratade lite om det i går och tänkte att vi kunde slå ut väggen mellan de två rummen i huset så att det blir ett stort och sen bygga toalett och så där. För det är det enda som man verkligen saknar. Så äckligt på nätterna om/när man behöver springa ut och kissa, jag menar huset ligger ju vid skogen och man måste springa ut och sen in i ett annat hus och sen ska man tillbaka så en toalett där inne vore toppen! Nästa vecka by the way för att skriva om något helt annat så ska jag, pappa och kanske mammosh glida till Stockholm en sväng. Jag måste köpa lockigt löshår till studenten och balen och sen kanske man hittar något mer trevligt! Jag älskar Stockholm så det vore trevligt! Hoppas på fint väder också så att man kan ta lite schysta sommarbilder! Johan sitter brevid mig vid sin dator och spelar något jävla nördspel. Men det är skit samma. Det jag ville säga var att han är så jävla guld värd. Så underbar att han till och med fick en ros av mig idag! :D Är jag inte gullig, haha? (A) Jag älskar dig som fan, Johan! Så jävla glad att jag har dig! Nu är det nog dags att sluta skriva så jag kan gå och lägga mig. Börjar klockan elva i morgon. Sovmorgon okey men känns rätt tidigt ändå med tanke på att jag började tjugo i ett i dag. Jag har bara religion och filosofi i morgon så det är ju en lugn dag ändå! Ni får sova så gott och jag hoppas på fint väder i morgon också! Torsdag hela veckan fram till studenten tjejer ;) Haha! Natti natt :) Föresten en sak till: måste skriva detta en gång till! - Ta aldrig något för givet i morgon kan allt vara borta på tre sekunder. Uppskatta det ni har helt enkelt! Ett gott råd bara :) Så, sov gott :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards