Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Lisa Ullström - 26 maj 2008 17:08

Hej! Nu har jag precis kommit hem från en joggingrunda på Venaspåret! Powerwalkade halva och joggade halva. Skönt och avslappnande men ändå jobbigt! Har faan börjat ta tag i mitt liv lite känner jag. Fått en hel del gjort i dag! På morgonen gick jag till skolan så jag var där en timma tidigare än jag skulle. Gjorde multimedian och skickade den till läraren. Gick till religionlektionen och skrev mitt prov och fick godkänt! Efter det var det film: the others med Nicole kidman och sen åkte jag hemåt, la in bilderna på expressen.se och pluggade olycksfallsvården som jag ska maila lite senare när jag är helt klar! Nu ska jag städa och greja, ta en dusch och sen skriva klart min olycksfallsvård! I morgon blir det stress rakt av och sen äntigen på Onsdag är det balen! :D

Om?

Av Lisa Ullström - 26 maj 2008 15:38

Om två dagar är det balen.

Om tio dagar tar jag studenten.

Om en månad åker jag till Bosnien med Zana.

Av Lisa Ullström - 26 maj 2008 14:43

Idag är det tio dagar kvar tills studenten och jag sitter nu och pluggar olycksfallsvård. Skriver ett arbete som ska mailas in i dag. Är stressad som faan men jag hinner klart om jag bara vill! Det vet jag! Fick godkännt på mitt religionsprov idag iallafall så det känns jättebra! Ska nog ta en promenix sen om jag hinner! Hoppas det, för jag behöver en promenad! Kram på er! (By the way så testade jag att ha mitt löshår igår och det blev skitsnyggt! Kände mig skitsnygg :D

Av Lisa Ullström - 26 maj 2008 08:07

Imorse var det meningen att jag skulle gå upp klockan 6, halv 7 för att hinna plugga. Nu är klockan åtta. Jag var verligen för trött för att orka gå upp så där tidigt men problemet nu är att jag går miste om dyrbar pluggtid. Men men, sånt är livet! Sen nu har jag ett till problem, eller snarare två! Jag har inte gjort, multimedian och olycksfallsvårdsgrejen så jag får nog Ig i båda kurserna! Fitta. Tänkt om folk kunde påminna en någon gång men sammtidigt så varför ska dom göra det. Det är ju på mitt ansvar men men, då blev det Ig då eftersom att betygen sätts i morgon och jag hinner förmodligen inte göra båda grejerna idag utan hjälp så min plan för i dag är att. Gå till skolan NU, plugga där, göra mitt religionsprov klockan tio och sen åka hem, städa och sen gå ut på en promenad. Sen i kväll måste jag locka mitt löshår för annars kommer jag aldrig hinna göra det i tid! Fyfan, vad trött jag är! På mig själv! :'( Ingenting går som jag vill just nu! Faan, jag skulle ju göra dom där grejerna i kurserna! Hur faan kunde jag glömma?! :O :'(

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards