Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Lisa Ullström - 19 maj 2008 21:02

Imorse klockan åtta åkte jag och Johan till Stockholm med shoppingbussen! Var framme lite efter tio och vi gled upp på stan och kollade lite. Åt mat på kungshallen redan vid tolv eftersom att vi inte hann äta någon ordentlig frukost imorse. Efter maten gick vi mot Taj mahal för att köpa löshår men då såg jag en affär. Shock, det är typ en punkaffär men dom har skitsnygga satinjackor och jag hittade den som jag har velat ha ett bra tag nu! Jag köpte den, bad bad bad! Mycket pengar men lätt värt! Efter Shock gick vi in på Taj Mahal och jag köpte löshår! Det var också jävligt dyrt men troligen värt det! Resten av dagen gick vi runt på stan och när vi var nere vid slottet i Stockholm så kom det fram en snubbe som sålde biljetter till en liten båttur och vi hakade på och det var jättemysigt! Det blev glass och en massa mys, tog en massa bilder och så. Innan vi åkte hemåt gick vi förbi Speedway och jag fick en massa flyers från Mike som jag ska dela ut till folk och för det fick jag en grön bandana och rabbat på ett basketlinne som jag köpte! Den här dagen har varit helt underbar! Bästa på länge, inga bråk och inga tjaffs eller något sådant! Lägger upp lite bilder och det kanske blir fler sen men nu ska jag och Johan äta vitlöksbröd och kolla på film sen blir det lägga mig i sängen och läsa lite religionskunskap eftersom att det är prov på Onsdag! Nu är det dags att sluta skriva for now! Hoppas att eran dag har varit lika bra som min! Det har ju för faan varit soligt! Hej hej :)

Av Lisa Ullström - 19 maj 2008 06:43

Klockan är nu 06:43 och jag har precis duschat och sminkat mig. Svider lite i ögonen för jag har inte fått så mycket sömn i natt men men, sova kan jag göra i kväll. Om en stund ska jag väcka Johan och sen blir det frukost, på med kläderna och sen cykla mot Fredsgatan :) Ska bli skönt att åka bort över dagen faktiskt. Jag måste plugga på bussen faan, har prov i religion om några dagar men det ska nog inte vara några problem. Har iallafall plockat ner böckerna i väskan! Nej, nu kurrar min mage så nu får det blir lite frukost :) Have a nice day all of ya!

Av Lisa Ullström - 19 maj 2008 02:30

Ja, det är så det är. Det har regnat och varit mulet de senaste dagarna så lite sol skulle jag inte klaga på! Det får mer än gärna spricka upp så att man kan sitta på uteserveringar o.s.v Jag vill ju hinna bli lite brun innan balen och studenten! Nej, nu ska jag väl snart ta och sova för jag är så jävla trött! Ännu en gång! God natt!

Av Lisa Ullström - 19 maj 2008 01:52

Idag är det den 19:de maj. Klockan är ju efter tolv och det betyder att det idag är ett år sedan som jag och Johan träffades första gången! Jag kom iallafall precis hem från jobbet så jag håller på att ladda upp alla bilder nu och sen blir det sova! Var en lugn utekväll men det är ju läning nästa helg så det förklarar faktiskt saken :) Inte många timmars sömn i natt eftersom att jag ska upp vid sex, fixa mig och sen ska Johan och jag träffa Vigdis och pappa på fredsgatan för att hämta pengar och sen går våran buss till Stockholm klockan åtta. Vi får hoppas att det blir en bra och mysig dag med en massa trevliga bilder. Jag ska försöka med det iallfall :) God natt på er! Kram kram :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards