Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Lisa Ullström - 28 maj 2008 11:26

Jag skriver hela tiden men det är för att jag är ensam just nu och stressad! Jag har börjat medd håret nu! Lockat underhåret och satt dit några löshårsslingor! Mycket kvar men det går rikrtigt bra! Om en och en halv timma kommer Madde! Nervööös! Hoppas jag blir fin! :) EVELINA JALLA!

Av Lisa Ullström - 28 maj 2008 10:38

Nu har jag precis duschat och nu är det brådis! Har två och en halv timma på mig att locka håret och sätta i löshåret! Förhoppningsvis kommer Evelina snart hit och hjälper mig! Jag kan ju inte ringa, har inte pengar på luren :(

Av Lisa Ullström - 28 maj 2008 09:56

Okej, som vanligt har jag fortfarande inte hoppat in i duschen. Jag grejar ju med en massa annat hela tiden. Hittade precis en gammal låt som jag älskade förut, gör det i och för sig fortfarande men den är ju så gammal så man tröttnar fort. Mario - Let me love you! Jag gillar den helt enkelt. I alla fall så sitter jag framför datan i min nya sommriga klänning från Gina! Balkongen är öppen, hårsprayen, borstarnam, kamen, locktängerna och löshåret är framme! Så igentligen behöver jag bara hoppa in i duschen och sen sätta igång! Jo, men det ska jag göra! Madde kommer ju vid klockan 1 och det kommer ta en stund att locka håret. Minst två timmar iallafall! Evelina om du ser det här så hoppas jag att du kommer gumman :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 28 maj 2008 08:51

Jag är nyvaken och trött men eftersom att det här är en dag som jag har sett fram emot ett bra tag så tror jag att jag kommer piggna till rätt bra snart! Klockan är iallafall just nu 18:55 och fram tills klockan en ska jag städa upp, diska, bädda sängen, duscha och locka håret! Sen blir jag ju sminkad! Längtar för hon som ska sminka mig är så jävla grym på det!! Men nu måste jag verkligen sätta igång om jag ska hinna med allt! Kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards