Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Lisa Ullström - 30 maj 2008 18:55

Precis ätit mat och kollat på film. Det blev den nyaste Dr. Dolittle. Den var helt okey men lite smått barnslig! Mätt som faan är jag nu och ska jobba om ett par timmar så snart ska jag fixa mig tänkte jag! Nej, nu ska jag fixa mig! Hej!

Av Lisa Ullström - 30 maj 2008 17:08

Började dagen med att gå över till Kicki som jobbar två minuter ifrån där jag och Johan bor. Vi satt och snackade lite men sen gick jag hem och käkade frukost, plockade ihop mina kameragrejer, chillade en stund och sen gick jag tillbaka till henne igen! Vi åkte då mot Gällersta, plockade upp Ida, Kickis dotter och åkte mot Ekeby för att fotografera. Det blev bilder på Ida mestadels men även lite natur. Var meningen att deras nya lilla ponny skulle bli fotograferad men han hade ingen vidare lust så det gick väl så där. Några bra bilder blir det ju alltid men ponnys är så jävla fucking envisa, haha! Johan hämtade mig när vi var klara och så hälsade vi på mamma och Vigdis en sväng. Träffade även farmor lite snabbt och sen åkte vi hemåt. Hemma nu och nu blir det mat och sen vila lite! I kväll ska det jobbas. Kåren för sista gången innan det stänger! Ses där allihoppa! Det blir tryck i kväll! Hej så länge :)

Av Lisa Ullström - 30 maj 2008 09:42

Nyvaken, trött, seg, lite nere! Jag tänkte gå ut i solen och steka men det fanns inte så mycket sol så det får bli chilla istället. Ska väl fixa lite frukost sen kanske ta och styra upp något att göra! Ska iallafall träffa Evelina en sväng i dag och umgås en stund innan jag ska till jobbet! Annars vet jag inte vad dagen bjuder på. Johan sitter framför tv:n och jag framför datan. Skoj! Men men, nu ska jag äta frukost. Får se om något roligt händer senare! Hej hej, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards