Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Lisa Ullström - 18 maj 2008 18:14

Ja, det var det som gällde igår! Åkte mot Fellingsbro vid klockan fem för att grilla hos Makke och hans föräldrar. Det var Jag, Johan, Kristina, Mats, Per och Makke. Det blev grillning och lite drickande. För mig blev det cider och Per körde whisky. Smakade whiskyn och fyfaan vad den smakade illa! Stark som sate! Vid 8 åkte vi till Lindesberg, jag träffade Emmys föräldrar och hennes lillebror Kenny. Var roligt som faan att träffa dom. Var ju ett år sen senast. Träffade dom på förra Linde cruisingen. När jag stod och pratade med dom ringde Annelie och då var det bara att springa mot Lindepizza för lilla Lina var ju dyngrak men det tog vi hand om så det var ingen fara. Träffade Karin i tunneln vid busstationen och så drog vi tillsammans med henne på en fest. Det var ingen som mådde nå vidare bra men hon var en trevlig liten prick så det var trevligt ändå! Jag haffade skjuts till Evelina och hon åkte i väg! Jag mötte upp Johan och vi gled runt i stan med Makke, Per och några brudar som dom hade med sig i bilen. Vi blev inte kvar i stan någon längre stund utan åkte vi husvagnen för att sova. Värmen fick vi inte på så vi frös ihjäl i natt kan jag säga! Fyy faan! Men men, det var bara att vita ihop. I dag vaknade vi väl vid elva, låg i husvagnen och glodde på tv och åkte hemåt mot Johans föräldrar någon gång efter två. Sen blev det hemåt Örebro och vi fixade lite grejer till balen och sånt där! I morgon är det iallafall ända dagen på veckan som jag har endast en lektion så då ska jag och Johan passa på att åka till Stockholm för att köpa mitt löshår! I kväll jobbar jag dessutom så det har varit fullt upp! Nej, nu ska jag städa och sen blir det mat, ett bad och sen glo på Tv innan jobbet! Ha en bra dag och hoppas att ni har haft en bra helg! Im out!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards