Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Lisa Ullström - 2 maj 2008 11:16

Idag gick jag upp på stan för att greja lite, träffade till och med mamma en stund och hjälpte henne att fixa lite nya kläder för hon skulle ut på kvällen eller vad hon sa. Johan hämtade mig på stan och så åkte vi mot Arboga! Väl framme blev det lite fika och sen fotboll ute och jag sprang runt och tog lite kort och gosade med Maja, som somnade efter en liten stund. Vid sextiden åt vi mat och hade det riktigt trevligt! Var tvugna att åka hem vid sju eftersom att jag ville hem och städa lite innan jag skulle till jobbet. Städade på som faan och sen snabbt in i duschen. Fixade mig fort och sprang ner till mm-baren för att träffa Caroline och Emina. Tog en cider och sen skjutsade Johan och Per mig till Kåren. Helt sjuk kväll faktiskt för det var första gången någonnsin som en av barerna var helt stängd och dessutom så var bara ena dansgolvet öppet. Aldrig varit så lite folk, men men det var trevligt ändå :)

Jag, Maja, Johan, Isak & Felix!
Av Lisa Ullström - 2 maj 2008 11:12

Min blogg börjar bli tråkig. Men det kan vara för att jag inte skriver något personligt eller något annat än bara vad jag gör hela tiden så det ska det bli ändring på..   snart! Nu, ska jag iallafall in i duschen och sen fixa mig för Johan och Jag ska till Arboga och umgås med hans släkt! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards