Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Lisa Ullström - 27 maj 2008 23:39

Klockan är snart tolv och jag borde nog gå och lägga mig eftersom att jag ska upp relativt tidigt i morgon! Dagens bilder blev riktigt bra. Några iallafall! Nu ska jag sätta alla batterier på laddning och tömma alla minneskort för i morgon kommer det gå åt kan jag säga! Jag längtar! Men är ändå så jävla nervös! Natti, natt! Kram kram, L!

Av Lisa Ullström - 27 maj 2008 20:55

Idag är det Tisdag och inte vilken Tisdag som helst faktiskt för i morgon är det balen på stora hotellet! Morgondagen är fullproppad med saker som ska göras! Jag ska upp vid åtta-nio på morgonen, duscha, raka benen, locka håret och fixa löshåret. Madeleine kommer vid klockan 12-13:00 och ska sminka mig. Vid två, halv tre får jag och Jennie skjuts hem till mina föräldrar för att bli fotograferade av pappa men innan det måste jag förbi Lindex och köpa strumpbyxor till kvällen samt skavsårsplåster eftersom att mina skor kommer knulla mig så hårt! I alla fall så blir det fotografering hos pappa i klänningarna och förhoppningsvis klarar han av att ta lite bilder med min digitalkamera också :) När det är klart, alltså ungefär vid halv fyra, fyra tiden ska vi infinna oss i Adolfsberg hemma hos Matilda för lite förfest med alla i klassen! Halv sex senaste åker vi (i cab förhoppningsvis) mot Stora hotellet för fotografering av Bengt Eklund och sen jävlar är det bal. Längtar!

Av Lisa Ullström - 27 maj 2008 20:40

Började dagen med att gå upp och göra mig iordning, fixa lite och sen ta bussen upp på stan! Mötte upp tjejerna och sen gick vi på stan. Jag handlade lite grejer, hudlotion, sminkborste, fondation och nagellack. Dem andra köpte också lite smågrejer som t.ex hårspännen och smink inför morgondagens bal :) Efter att vi varit på stan ett antal timmar så blev det fotografering på brandstationen. Bilderna ska användas till en kalender som vi ska ge våran lärare i avslutningspresent och jag tror att han kommer bli riktigt nöjd! Det kommer ni förstå när ni ser bilderna, haha! :D Det var så jävla roligt! Blev måånga bilder! Efter brandis åkte jag upp på stan, mötte upp Anna och hennes mamma och gled till en park i stan för att fota deras hundar. Det var svårt på grund av ljuset och hundarna var matta på grund av värmen och hade svårt för att ligga stilla men jag gillar utmaningar så det var roligt! När det var klart gick jag till stan, Johan plockade upp mig och sen handlade vi på Willys. Nu har vi ätit och jag har kollat igenom och grejat med en del bilder så nu ska ni få se hur några av dom blev :) Underbar dag i dag för övrigt och jag vill tacka er alla! Kramar, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards