Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Lisa Ullström - 22 maj 2008 21:02

Jag kom hem från en promenad i skogen för en liten stund sen! Det var riktigt skönt och uppfriskande. Har aldrig gått på det där elljusspåret mitt emot Rynningeviken innan men det var riktigt fint med små söta stigar överallt och en ledde ner till vattnet så det blev både fina bilder och lite fettförbränning den här kvällen. Riktigt hungrig är jag också eftersom att jag inte ätit sen klockan 11 i skolan men det ska jag styra upp när Johan kommer hem. Funderar på att fixa tacos i dag. Vore inte helt fel faan! Mjölk är jag sugen på också, haha! Bästa jag vet fan! I morgon är det Fredag och då ska jag jobba. Näst sista gången jag jobbar på Kåren innan dom stänger (stängt hela sommaren). På Lördag ska jag jobba på Klaras och Satin och sen på Söndag blir det Björnstugan. Så jag ska jobba hela helgen men men jag har ju hela dagarna på mig att göra någonting så jag ska väl fota lite med Evelina och sola om det är fint väder så att man får lite färg på sig innan balen. Nej, nu ska jag sätta mig framför tv:n en sväng för jag är så sjukt, jävla trött i dag! Kort dag i skolan i morgon iallafall! Ha en bra kväll! Shutt!!!

Av Lisa Ullström - 22 maj 2008 18:21

Jag älskar att vara själv hemma då och dp. Det är så skönt på något sett men just nu känner jag mig bara ensam. Som den ensammaste i världen. Har fått in så många blandade känslor i mitt hjärta i dag. Redovisningarna på multimedian påverkade mig så himla mycket. Så känslomässiga bilder och för att inte tala om musiken. Fäller en tår bara för texterna och för själva melodin. Tänk att musik kan påverka oss så mycket. Det är något speciellt med vissa låtar. Jag vet inte vad jag ska göra just nu, känner mig bara ensam och lämnad. Det är jag inte men det är så jag känner. Förut i dag kände jag mig som världens mest uppskattade person men det kan vända så fort. Just nu vill jag bara gå ut på en promenad i skogen och vara i fred men jag vet inte om jag orkar. Jag behöver bli lite peppad tror jag. Jag ska nog faan ta mig den där promenaden, jag menar vad kan det skada? Lyssna på den här låten: Gary Jules - Mad World, börjar nästan gråta så fort jag hör den! Den påverkar mig starkt! Nej, jag kanske ska ta den där promenaden trots allt. Är ju ändå ensam hemma ända fram tills klockan nio i kväll ungefär. Jag vill tacka alla mina närmsta vänner för min älskade pojkvän för att ni finns för mig. Ni som ställt upp vet vilka ni är! Jag hoppas att ni tycker att jag har ställt upp för er också för jag försöker. Nu går jag ut en sväng, jag behöver det! Ha en bra kväll så länge, kanske skriver något mer senare! Hej och kram på er så länge!

Av Lisa Ullström - 22 maj 2008 12:48

Sitter i en datasal och grejar med det där jävla bildspelet! Det ska bli klart och klockan 14:15 ska vi redovisa allting! Ovärt! Min chef Ahmed ringde nyss by the way och frågade om jag kunde jobba på Lördag och det är självklart. Var två-tre lördagar sen jag jobbade sist så nu är det dags och jag behöver dessutom pengarna! Idag blir det en lugn dag med mys hemma, efter att jag har träffat Jonna en sväng! Men i kväll ska jag bara kolla på sanningens ögonblick med Johan och sen ska vi sova. Jag är helt slut! Sen på Onsdag om en vecka är det ju balen och då ska jag sminkas av Emma vid 12-13 tiden och vid 14-15 tiden ska jag och Jennie fotograferas av Evelina med min kamera och pappa ska också fotografera oss med sina kameror! Tror att kvällen kommer bli toppen. Vi ska ta en fördrink hos Madelen innan balen så detta blir nog toppen förutom att jag inte känner mig speciellt fin i min klänning men men. Ska iallafall försöka köpa ett par vita handskar som jag kan ha till den :) Jag är nervööös! Längtar! Två veckor kvar till studenten, heeelt sjukt! Nu är det Torsdag varje dag fram till studenten och det ska firas, haha! Härligt, härligt! Alla mina närmsta kommer vara där på våran dag!


Vi har tagit studenten, tja la la

Det är bara nu för oss att dra bort från skolan, tja la la la la

Rms tja la la la la la laaaaaaaaaaaa!

Av Lisa Ullström - 22 maj 2008 06:50

Flashbacks från Gran Canaria är inte att leka med. Jag ser det hela som en film! Den där låten, du är min man. Hur mycket jag än hatat den innan så älskar jag den eftersom att det är min och Zanas låt. Hur vi går från vårt hotell på väg ner mot stranden och solar hela dagarna. Hur jag svimmar i trappan och Zana inte kan hålla sig för skratt. Hur Zana blir som en sjuk gammal tant och får äta 100 piller om dagen för att bli frisk. Vi har så jävla mycket minnen där i från! Jag har fortfarande inte kommit över att jag inte fick ledighet från skolan! Jag undrar vad alla tänker nu när vi inte kom. Det skulle blivit fjärde året ju! Men men, nästa år kan jag lova att jag är där igen! Absolut! Och då blir det ta mig faan tre, jävla veckor! Rakt av, Zana!!!

Av Lisa Ullström - 22 maj 2008 06:37

Igår var kanske den skönaste och lugnaste dagen på länge för mig. Ledig från skolan så jag gick upp vid elva och chillade hela dagen. Evelina var här en stund och vi pratade lite och så men annars var jag själv tills Johan kom hem. Vi var i väg och handlade hans bromsbelägg till bilen och sen handlade vi matgrejer på Ica Maxi. Sen blev det film och den var grym, det var den där nya med Reese Witherspoon och Jake Gyllenhal. Iallafall så var den jättebra :) Efter filmen blev det mat, potatisgratäng och lövbiff. På kvällen var det ju Pussycat dollls också! Då jävla mycket divor alltså haha men men kul att se! Sen blev det sova, jag var trött! Men i dag är det Torsdag och jag hatar verkligen Torsdagar. Värsta dagen på hela veckan! Börjar ju 08:15 och går till 16:30 och i dag kommer jag få kämpa som en jävla gnu med multimedia grejen. Jag orkar inte men men när det är gjort så kommer det kännas bättre och det vet jag. Efter skolan ska jag träffa Jonna som varit på kryssning i några dagar! Saknat henne faan, är ju så vaan att hänga med henne varje dag! Ska försöka lägga mig tidigt i dag för jag är helt slut i dag med. Sanningens ögonblick på Tv klockan 9-10 och sen blir det natti kan jag lova! Hoppas att eran dag är kortare än min :'( Pallar inte!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards