Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Lisa Ullström - 10 maj 2008 15:12

Idag har det hitills varit en strålande dag! Stekt och glassat i solen med Jonna! Fyfan vad härligt väder det är! Snart ska Johan och jag åka iväg :)

Jonna/Jag
Av Lisa Ullström - 10 maj 2008 12:45

Nu ska jag och Jonna lägga oss på gräsplanen utanför lägenheten  och sola:D

Av Lisa Ullström - 10 maj 2008 12:16

Så jävla varmt ute! Satt på balkongen en stund men eftersom att vi bor högst upp så blev det lite för varmt. Funderar på att dra på mig bikini och lägga mig nere på gräsmattan när Jonna kommer. Termometern står på 35 grader. Det stämmer ju inte men det blir så eftersom att den sitter mot någon stålgrej och så bor vi som sagt högt upp! Fyfan, värme är så jävla skönt! Jag har ett litet problem by the way. Jag har ingen foundation och jag har ingen lust att betala för det heller men jag ska försöka få pengar av mamma på Tisdag när vi är i Stockholm så jag kan köpa. Jag ska iallafall få löshåret av henne som jag ska ha till balen och studenten! Caroline ska hjälpa mig att sätta dit det när det är dags! :) Nej, nu är Jonna här när som helst så nu ska jag städa undan lite! Jag måste verkligen diska också :( Semst!

Av Lisa Ullström - 10 maj 2008 10:59

"Du var på väg att göra det rätta men du fega ur". I alla fall, Lördag morgon och solen skiner. Gårdagen på Kåren var inte bra alls när det gällde folk, det var kanske 300-400 personer där men när jag hade tagit cirka 40 bilder så var det kört, ALLA sa nej. Ingen ville vara med på bild men jag tror att det kan bero på att det var flera vimmelfotografer på Kåren i går. Jag såg två andra och sen jag då. Nej, det är inge bra det där men men. Jonna och Zana följde med mig till Kåren och dom blev dyngraka båda två och jag gick runt nykter (i klacksor) har så jävla ont i fötterna i dag alltså. Jonna och A följde mig hem i går och sen gick dom också hemåt och varsitt håll. Kändes bra att slippa gå ensam ute :) Men nu som sagt är det en ny dag och Jonna är på väg hit och jag måste verkligen börja städa! Ser förjävligt ut här hemma. Lill-freddan kanske ska komma hit i morgon (min bror typ) och kolla hur jag bor och då får det inte se ut så här! Haha! Nej, nu ska det städas, käkas frulle, chilla på balkongen och vänta tills Johan kommer hem för han har en överaskning till mig :) Vi ska åka någonstans men jag vet inte vart :D Ha en bra dag så hörs vi lite senare :) Shutt!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards