Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Lisa Ullström - 21 maj 2008 02:20

Idag hade vi, Rms3a klassfest!

Skriver om det i morgon för nu ska jag sova.

God natt!


Ja, nu så har jag lite tid på mig att berätta. I Tisdags var det klassfest hemma hos Martina, perfekt för mig eftersom att vi bor grannar. Erika och Madde K kom över till mig innan vi skulle dit, lånade lite kläder, drack lite och snackade skit. Vi var inte framme på klassfesten förens klockan var åtta ungefär men men vi kom ju dit till slut i alla fall! Väl framme grillades det och dracks en del, hölls tal och lektes lekar. Riktigt trevligt var det men till slut började grannarna klaga eftersom att vi var ungefär 20 personer som satt på den gemensama gården. Men men, vi gick hem till mig en sväng men efter en stund gick alla förutom jag och några som stannade och pratade en sväng. Hände lite grejer där, då men det är inget jag behöver skriver om. Iallafall så kom min älskade Caroline över och efter en stund var vi på väg mot Satin. Jag tog mina bilder och sen shakade jag och Caroline ass med Mp. Haha, skönaste grejen på kvällen. Det kom fram en kille mot Caroline och började typ yani battla med henne! Hahahaha! Ni skulle sett han. Alltså det började lite lugnt med att han typ breaka lite och Caroline drev med honom så hon härmade honom. Jag dog, haha! Sjukaste jag sett. Sen gjorde han värre och värre. Dansade sin "breakdance" shit över hela scenen och så skulle han göra någon slagt volt eller nåt och han flög in med huvudet i staketet, haha! I honom! Han försökte komma fram och prata med oss hela tiden men Hassan skyddade oss haha! Back up! :D Jag var väl hemma från Satin vid halv två, två tiden igen och då var det bara att städa undan öl och ciderflaskor, kläder, smink och en massa annat skit som täckte hela golvet i lägenheten! Skönt att få det gjort iallafall kan jag säga! Tack Rms3:an, jag kommer sakna er som faan när vi går ut skolan! :/

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards