Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Lisa Ullström - 25 maj 2008 18:56

Har varit hemma en stund nu! Var hemma hos mamma och pappa och firade mors dag. Min kusin och hans söta lilla unge kom förbi. Mamma klippte mitt hår och sydde dit clipsen på löshåret med hjälp av Vigdis! Jag fick pappas mat och det finns inget bättre än den kan jag lova! Det blev potatisgratäng, fläskfile (grillat) och bearnaisesås! Plus Vigdis vitlöksdipp, mm mm mm!!! Tog med mig lite grejer hem från mitt rum, kläder, bikinis, smink, parfymer, bilder och lite annat smått :) Pappa skjutsade upp mig på stan så jag slapp ta bussen och så tog jag cykeln hem! Nu ska bilderna in på datan och sen ska jag jobba! Hinner ta det lugnt och plugga innan dess iallafall :) Sköönt! Ha en bra dag så länge :) Kram kram

Av Lisa Ullström - 25 maj 2008 12:05

Nyvaken, skittrött, laddar upp bilderna på sina respekive hemsidor, måste duscha, äta frukost, hem till mamma och pappa, fixa löshåret, klippa mitt hår, plugga religion, plugga olycksfallsvård, fyfan vad mycket jag har att göra i dag alltså! Och jag är helt slut om jag ska vara ärlig men vad faan vad gör man inte! Nej, men viktigast i dag är att.. nej vad faan allt det där är ju viktigt :( Gud, vad jobbigt det blev. Men plugga hinner jag ju göra på bussen dit, på bussen hem och så där iallafall! Nej, nu är det brådis! Ha en bra dag nu :) Hej hej!

Av Lisa Ullström - 25 maj 2008 03:44

Klockan är nu 03:44 och det är redan ljust ute. Svårt att somna då måste jag säga. Ska fixa rullgardiner eller något till sovrummet för persiennerna funkar ju inge vidare direkt. Nu, skag jag hoppa i säng. Är ju mors dag i morgon och jag måste verkligen plugga också! Kom jag på nu, lite för sent men men sånt är livet! Nej, nu ska jag ta tag i detta! God natt och heey!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards