Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Lisa Ullström - 29 maj 2008 23:54

Jag har lite att göra så jag ska skriva upp lite sköna låtar till er! GZA-Investigative reports! Swizz Beatz - Its me bitches! Mr Hyde - Street veteran! Jedi mind tricks - Heavenly devine! Necro - Whos ya daddy! Nightwish - Angels fall first! Cunninlynguists - Seasons! Ken Ring - Fingret! Immortal Technique - Dance with the devil! Ken Ring - BB berättelsen! Enur Ft Natasja - Calabria 07! House of pain - Jump around! Necro - Light my fire! Lazee - Rock away! RMK - I väntan på bussen! Jedi mind tricks - Black winter day! Cunninlynguists - Missing children! Gary Jules - Mad world! Lauryn Hill - Lost ones! Maci ft Izzo - Döden! Missy elliot - Ching a ling! Mobb deep - Survival of the fittest! Obnaxius ft Organism 12 och Calle P - Lägg benen på ryggen o dra!

Okej, jag har för mig jag skrev dessa låtar förra veckan men men har man lite att göra så! Jaja, lika bra att sova snart då! God natt, shutt!

Av Lisa Ullström - 29 maj 2008 23:33

Nu har det ätits och kollats på film. Det blev potatisgratäng med lövbiff och lite sås och vitlöksdipp på sidan! Till det blev det film: What happens in vegas ni vet! Det sa jag ju tidigare! Och den var riktigt bra faktiskt! Efter det har det bara chillats, jag är så jävla trött men ändå bra för jag är ledig i morgon så det är lugnt! Såg på någon filmen på Tv och Speed hette den. Gammal men funkade väl den med men lite tråkig!


Folk har tjatat hela dagen om bilder från balen och från kalenderfotograferingen på brandkåren men det gör faktiskt inget. Jag förstår att ni vill ha dom ;) Haha! :D På tal om kalendern så måste jag framkalla den så fort som möjligt men till er i klassen så måste jag få pengar först så att vi kan betala den. Så jävla tät är jag inte att jag kan lägga ut tusen spänn! Vi tjejer har pratat och på Tisdag är det grillning och så ska vi såklart dricka också! Och det blir med brandmännen så vi skulle vilja ge dom kalendrarna då! Så in med pengarna till mig fort som faan nu! :)


En vecka kvar till studenten! Jag är så jävla nervös! Dem flesta av mina närmsta släkt, vänner och så kommer ju! Jag hoppas min bror kommer alltså jag skulle uppskatta det så jävla mycket! Jag vill ha alla som jag älskar där och jag hoppas att det blir så också! Insåg en sak i dag by the way! Fyfan vad jag såg ut på vissa bilder i går haha! Mina ögon såg ju helt sömniga ut haha! Men det beror nog på de tunga ögonfransarna haha! Well, jag hade trevligt iallafall!

Bilden till det här inlägget är från Gran Canaria i vår älskade pool! Den får mig att längta efter riktig sommar men mer Gran Canaria! Zana, min man! Nästa år åker vi! Februari 2009!

GZA - Investigative Reports
Av Lisa Ullström - 29 maj 2008 19:23

Hejsan! Det blev alltså inget med att åka iväg och grilla i dag. Vi kanske ska ta det i morgon i stället! Ville ha riktig hemmalagad mat idag så vi åkte till Willys och nu lagar jag och hjärtat mat ihop! Är sjukt hungrig! Ska kolla på film till maten: what happens in vegas med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Tror att den är riktigt bra faktiskt! Jag ska nog inte jobba i kväll eftersom att jag tänkte ta det på Lördag istället. Är så trött i dag så vore skönt att ta det lugnt men vi får se. Chefen skulle ringa mig senare och om jag ska jobba för honom på Lördag så måste jag jobba för expressen idag! Men men det visar sig sen :) Nu är det mat! Ha det bra så länge :) Kram kram!

Av Lisa Ullström - 29 maj 2008 18:07

KÄRA KLASS RMS3A! JAG BEHÖVER VETA OM ALLA NI I KLASSEN ÄR MED PÅ ATT KÖPA KALENDRAR TILL FALLE, BACKIS OCH MICKE? DET KOMMER KOSTA 900 FÖR ALLA TRE KALENDRAR OCH EFTERSOM DET ÄR 21 PERSONER I KLASSEN SÅ KOMMER DET ATT KOSTA 50 KRONOR PER PERSON! VÄRT OM NI FRÅGAR MIG! JAG BEHÖVER VETA DETTA OMGÅNGENDE!!!

Av Lisa Ullström - 29 maj 2008 15:22

Idag blir det en lugn dag! Mamma och pappa kom hit förut och hämtade Johan så att han kunde åka hem och hämta bilen hos dom! Nu ska jag städa lite och så där. Har precis skickat massa bilder till folk i klassen men men dom kan ju alltid ta bilderna härifrån så länge! Nej, nu ska det städas och sen ska jag och Johan åka och köpa lite mat, en engånsgrill och åka till ett ställe och grilla och mysa :) Svulla ska jag också är hungrig idag! Haha! :) Evelina och Jonna tack för att ni kom igår! En vecka kvar nu sen ska ni få vara med om något ni sent kommer att glömma! :D

Av Lisa Ullström - 29 maj 2008 14:39

Idag är det Torsdag den 29:de Maj! Det är i dag en enda vecka kvar till vi är studenter! Det känns obeskrivligt bra men jag är så jävla nervös! Det kommer komma så jävla mycket folk för att fira mig och för att festa och umgås med mig! Allting är fixat nu, maten och allting. Allt är betalat och hela skiten! En vecka kvar! Längtaaan!

Av Lisa Ullström - 29 maj 2008 13:07

Igår Onsdag var det dags för balen och jag startade dagen med att gå upp klockan åtta på morgonen för att städa, plocka rätt, duscha och sen locka håret som tog cirka 2-3 timmar. Håret blev jätttebra och löshåret också! Big hair kan jag säga, haha! Madeleine som skulle sminka mig kom vid klockan ett och vi kollade lite på klännngen och så för att se vilka färger jag skulle ha :) Sminkningen tog sin tid och det blev riktigt bra! Satt stenhårt hela kvällen för övrigt! Efter sminkningen var det bara håret kvar och Madde tupperade det lite och satt upp det. Blev tre små vita blommor i håret också och det såg lite sött ut.


När Johan och jag var helt klara så åkte vi och Evelina mog Mc donalds på söder för att plocka upp Jennie! Vi plockade snabbt upp henne och åkte hem tiill mina föräldrar! Där blev det fotografering av pappa och Evelina tog kort på oss med min kamera. Vi blev inte där någon längre stund men jag fick lite alkohol till att dricka på förfesten hos Matilda!


Pappa körde iväg oss till Matilda i Adolfsberg och när vi kom fram dit så såg vi att hon bodde mittemot hon som hade målat Johans slips så vi gick dit och pratade lite med henne och hon tog kort och så. In till Matilda for vi sen, det togs en massa kort och minglades med alkohol och jordgubbar, snacks och mys! Vi åkte mot stan i rask takt, gick av mittemot Sfbio och där blev det fotogrfering av Bengt Eklund och Evelina vvar åter tillbaka för att fotografera! Även Jonna var där för att kolla! Träffade en massa andra också, Alexandra bland annat :) Som tyvärr inte gick på balen! :( Det fotades vid slotten, utanför hotellet och hit och dit tills vi till slut fick gå in på hotellet.


Väl inne blev det champagne som välkomstdrink och mingel innan det var dags för oss att bege oss till övervåningen för trerättersmiddagen som bestod av någon förrätt med bröd, räksallas och små salladsblad och det var som ni förstår ingenting för mig men jag åt brödet och gav bort det andra, haha! Huvudrätten var fläskfile, som var grymt god och potatisgratäng! Riktigt gott och sen då! Efterätten! Herregud! Mättande var det. Det var iallafall någon slags chokladmoussebakelse! Så jääävla god! Och till maten fick vi dessutom gratis alkohol. Man fick välja, cider, vin eller öl och det blev såklart cider för mig.


Efter maten var man helt slut men jag och mina favorittjejer Madelen och Erika gick ut och tog lite kort tillsammans och sammtidigt lite frisk luft för det var så jäävla varmt där inne! Innan det blev tryck med dans och så, så skulle man självklart dansa vals och det gjorde vi. Inga problem där inte! Jag vill tacka er alla för en underbar kväll! Jag har verkligen fått ett minne för livet nu! Tack så mycket, älskade Rms3a och Risbergska skolan!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards