Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Lisa Ullström - 20 maj 2008 14:44

Ja, fy faan! En av dom värsta sakerna jag vart med om! Började den soliga dagen i Örebro på brandstationen och åkte mot Hampetorp med en av våra lärare. Åkte båt, grillade, snackade skit och planerade saker inför studentne och grejer. När det var dags att åka hem så åkte jag, Martina, Nille och Matte med en annan lärare. Pelle. Han är inte direkt den trevligaste människan jag har träffat. Jag tänkte inte direkt på det dåliga vädret men rolig som ansiktet är så körde han åt vänster och sen åt höger, rakt på vågor. Det skvätter MYCKET vatten rakt mot mig och min älskade kamera. Han brydde sig inte. Det tog en timma att åka hem till Örebro. Det haglade is, blixtrade, regnade och åskade! Fattar inte läraren att jag är en gymnasieelev som inte direkt har det så jävla bra när det gäller pengar. Inte direkt så att jag kan köpa en ny kamera om denna pajjar! Fyfan vad arg jag blev! Äntligen hemma och nu ska jag lägga mig i ett bad! SKÖNT! Lägger in bilder om en stund om det blev några bra! Hej då!

Av Lisa Ullström - 20 maj 2008 07:10

Alltså, fyfan vad jag är trött! Kan knappt hålla ögonen öppna och hungrig är jag med men det finns i stort sett ingen mat hemma! :( GIck upp tidigt igår, sen la jag mig sent och så upp tidigt i dag igen så inte helt konstigt att man är trött. Fyfaaaan! Jag vill soova :( Men nu ska jag iväg till brandstationen, vi ska ut och åka båt med klassen mellan 8 på morgonen och fyra på eftermiddagen. Onödigt länge kanske? Ja! Vid sex är det klassfest och sen ska jag jobba i kväll också! Faan, när ska jag hinna plugga religion? Okej, ni som läser detta! Vi kan ju låtsas att jag aldrig skrev för jag är så trött så jag vet knappt vad jag skriver men, nu ska jag åka! Ha en bra dag! Shutt!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards