Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Ta aldrig någon/någonting för givet!

Av Lisa Ullström - 7 maj 2008 01:30

Precis kommit hem från jobbet. Var lagom med folk och fick ihop bilderna snabbt. Al asif och Hassan var Dj´s så musiken var riktigt skön måste jag säga! Började göra mig iordning vid tio i kväll så det var riktigt sent. Träffade Caroline och Jonna lite efter elva vid MM-baren och så åkte vi på våra sexiga cyklar (Jonnas med punktering) mot Pitchers och jag drack en cider. Vi satt och pratade hur länge som helst och det är så jävla skönt att bara prata ut med personer som förstår en. I dag har jag lärt mig (tänkte så innan också men i dag slog det mig verkligen på riktigt) att man aldrig ska ta någon eller någonting för givet för i morgon kan det vara borta. Man lever bara ett liv och varför inte leva varje dag som att det vorde den sista! Jonna och Caroline, ni är guld värda, ni finns där och ni ställer upp. Jag älskar er! Tack för allt! Klockan är nu efter tolv och min käre pappa fyller 59 år. Skickade precis ett litet sött grattis sms till honom. Känns sorgligt, han börjar bli gammal. Önskar att han vore lite yngre och att han skulle tillverkat mig lite tidigare i livet! Han börjar ju bli riktigt gammal. Igår sa mamma och pappa att dom planerar att bo kvar i Gällersta i högst tio år till och jag känner att tiden tickar på som fan! Helt sjukt, tio år! Då är pappa liksom nästan 70 bast! Fy fan! Jag måste alltså tänka över, hårt och noga om jag vill ha stället då eller inte. Troligen så vill jag det då. Jag menar det hinner hända mycket på tio år och det där huset har jag växt upp i och bott i, i hela mitt liv. Landet är bra härligt. Finns så mycket där som inte finns i stan! Sa till Jonna att hon kan få bo i lillhuset (mitt gamla rum) om jag flyttar dit! Hon bangade självklart inte. Jag och Johan pratade lite om det i går och tänkte att vi kunde slå ut väggen mellan de två rummen i huset så att det blir ett stort och sen bygga toalett och så där. För det är det enda som man verkligen saknar. Så äckligt på nätterna om/när man behöver springa ut och kissa, jag menar huset ligger ju vid skogen och man måste springa ut och sen in i ett annat hus och sen ska man tillbaka så en toalett där inne vore toppen! Nästa vecka by the way för att skriva om något helt annat så ska jag, pappa och kanske mammosh glida till Stockholm en sväng. Jag måste köpa lockigt löshår till studenten och balen och sen kanske man hittar något mer trevligt! Jag älskar Stockholm så det vore trevligt! Hoppas på fint väder också så att man kan ta lite schysta sommarbilder! Johan sitter brevid mig vid sin dator och spelar något jävla nördspel. Men det är skit samma. Det jag ville säga var att han är så jävla guld värd. Så underbar att han till och med fick en ros av mig idag! :D Är jag inte gullig, haha? (A) Jag älskar dig som fan, Johan! Så jävla glad att jag har dig! Nu är det nog dags att sluta skriva så jag kan gå och lägga mig. Börjar klockan elva i morgon. Sovmorgon okey men känns rätt tidigt ändå med tanke på att jag började tjugo i ett i dag. Jag har bara religion och filosofi i morgon så det är ju en lugn dag ändå! Ni får sova så gott och jag hoppas på fint väder i morgon också! Torsdag hela veckan fram till studenten tjejer ;) Haha! Natti natt :) Föresten en sak till: måste skriva detta en gång till! - Ta aldrig något för givet i morgon kan allt vara borta på tre sekunder. Uppskatta det ni har helt enkelt! Ett gott råd bara :) Så, sov gott :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards