Alla inlägg under augusti 2008

Av Lisa Ullström - 26 augusti 2008 06:43

Fy fan, god morgon på er jag är så jävla deckad idag och så stökigt som det är i lägenheten idag är faan det sjukaste jag vart med om. Vad är det för fel?! Hur som helst så är jag slutligen uppe ur sängen efter cirka 45 minuters snoozande så nu när jag har duschat ska jag dra på mig smink, kläder och dra till skolan. Har Matte klockan kvart över åtta och sen håltimma ett par timmar och sen naturkunskap! Nu måste jag faan sätta igång för idag ska jag åka buss! Ha en bra dag, ses ute ikväll :)

Av Lisa Ullström - 25 augusti 2008 22:51

Dagen började som sagt med film med Johan till frukosten imorse! Det var en grymt skön komedi! Kommer inte ihåg vad den hette men bra var den! Efter den åkte jag till skolan och pratade med min f.d lärare Andreas som jag hade i Matematik och Projektarbete förra terminen/året och jag ska gå på hans Matematik A lektioner och fysik ska jag göra själv! Hur som helst så hade jag Matematik i en timme med honom och det gick faktiskt riktigt bra den här gången för att vara jag! Efter det så plockade Madelen K upp mig från skolan och vi åkte upp mot stan! Vi gick runt i en massa affärer, pratade om allt vi missat i varandras liv och så tog vi en fika på Gottis! Vilket blev varsin mjukglass med topping! När vi inte orkade gå runt längre så blev det hem till  min och Johans lägenhet för att fixa en grej till Ellens födelsedag och sen åkte vi och plockade upp Caroline och sen åkte vi tre till Lager 157 och testade en massa schysta kläder! Jag hittade två thunga linnen i grått och lila som jag redan hade i svart och jag älskar dom som fan! Johan plockade upp mig och Caroline och Madelen åkte hem till sig! Jag, Caroline och Johan åkte hem till mina föräldrar. Jag och Johan åt Fläskfile med ris och brunsås och efter det började jag och Caroline dricka! Caroline drack öl och jag, morsan och Vigdis klunkade först vin och sen groggar som bestod av gin och tonic blandad med någonting jag vet inte vad! Jörgen och hans vän Patrik kom över (Jörgen är våran granne och han är tight vän med min kusin) och vi drack, lyssnade på musik och chillade. Till slut var vi tvunga att dra oss hemåt! Jag gick över till Dennis och babblade en stund och nu är jag hemma, det snurrar och jag är onykter men vad faan i morgon är det påt igen för jag och Caroline ska ut till mina föräldrar när jag slutar skolan. Vi ska förfesta hos dom och dom ska skjutsa oss till Satin dit vi ska och dansa som fan! I morgon ska jag troligtvis sova hos Caroline, min bästa vän! Klockrenaste tjejen on the earth! Nu är jag så onykter så jag måste upp sova! Ska upp i morgon vid sex för jag börjar skola tidigt som fan! God natt på er, hoppas att inlägget inte blev alltför jobbigt att läsa! Sov gott!

Av Lisa Ullström - 25 augusti 2008 12:18

God morgon, people! Idag är det Måndagen den 25:e och som en liten påminnelse till mig så skriver jag just här på bloggen att jag måste skicka in min lönerapport idag! Klockan elva imorse gick jag upp, tog en dusch, sminkade mig och drog på mig kläder. Efter det släpade jag upp Johan ur sängen, tog fram frukost och så kollade vi klart på filmen som vi började kolla på igår men var för trötta för att se klart! Om cirka tio minuter ska Johan skjutsa mig till skolan och jag måste leta på syon så att jag kan få mitt personliga schema. Sen klockan ett till två har jag min första matematiklektion. Det är den enda lektionen jag har idag och när den är slut ska Madelen troligtvis plocka upp mig på skolan och så får vi se vad som händer. Kanske blir det en fika på stan eller shopping. Det får visa sig! Har saknat min pingla kan jag säga! Nu måste jag sätta fart och fixa min frilla, haha! Ha en bra dag, hur fint väder som helst idag!

Av Lisa Ullström - 25 augusti 2008 01:10

Hej på er! Nu är jag hemma från jobbet igen! Träffade bland annat MP och Emil på Björnis! Det gick rätt fort att jobba så nu när jag är hemma i tid och börjar skolan sent i morgon så ska Johan och jag slå på en skön komedifilm! Nu får ni ha det så bra! Pussokram, Lisa!

Av Lisa Ullström - 24 augusti 2008 22:43

Dagens fundering: Har jag fått infektion efter operationen?
Dagens träning: Två bakåtvolter på studsmattan, haha!
Dagens mellanmål: Två alvedon och ett glas vatten!
Dagens mat: Kinatmat: kyckling curry + ris!
Dagens väder: Soligt med lite moln, perfekt värme!
Dagens nu: In i dsuchen, sminka, dra på kläder och dra till jobbet!

Dagens borttappade: Tror att jag lyckats hålla koll på det mesta idag!
Dagens eftermiddag: Mys i Lunger med Johan!

Dagens "jag hälsar till": Rest in peace, Hjalmar!
Dagens "vill ha just nu": Ny kamera!
Dagens kväll: Jobba!

Dagens klädsel: Jeansleggins, oversize t-shirt och en adidaströja!

Av Lisa Ullström - 24 augusti 2008 22:32

Denna bild är från igår när vi chillade i parken! Tobbe, Johan och Emma!

Av Lisa Ullström - 24 augusti 2008 22:18

Har varit en härlig dag idag! Startade dagen med att åka ut till Gällersta i hopp om att mamma och pappa var hemma. Pappa var hemma och skulle precis åka till stan och mamma var inte hemma alls. Så det sket sig. Jag och Johan åkte då till Lunger istället, la oss på vår filt med vår kudde och jag somnade i solen. Var skönt att komma ut på landet och bara slappa. Efter det åkte vi mot Arboga och hälsade på Johans syster. Vi hade bara tänkt säga hej men blev där ett bra tag. Hoppade studsmatta, grejade med Johans cross och höll på med ungarna! Senare på kvällen blev det kinamat och sen åkte vi hemåt. Jag är lite smått stressad, ska jobba ikväll men har bestämt mig för att lägga in bilderna först för jag har inte lagt in en enda bild på hur länge som helst. Alltså är det dags för det nu! I morgon har jag skola också men jag tror att jag börjar ett och slutar två så det kommer bli riktigt jävla skönt! Nu ska jag greja med bilderna och inom kort dyker det troligtvis upp några här i bloggen! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 24 augusti 2008 13:28

Yes, idag är det Söndag och jag är helt slut. Gårdagen blev helt åt helvete på alla möjliga sett och jag mår helt enkelt inte bra. Punkt slut! Hej då!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards