Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 5 augusti 2008 21:18

Nu har jag och Evelina ätit! Det blev pasta med krydda och vitlöksdipp! Så blir det när man inte har tid att laga ordentlig mat! Hur som helst så ska jag följa henne till Järntorget nu och sen blir det Hellas! Cyaa!

Av Lisa Ullström - 5 augusti 2008 20:30

 

Johan körde mig, Evelina och Jonna till Venaspåret i Rynninge. Vi skulle ta kort! Johan sprang en runda runt spåret så länge. Iallafall så blev det inte alls såsom vi tänkt men men jag slänger upp två bilder ändå. Nu ska jag fixa min fula jävla frilla och sen dra till Njuta och ta en cider! Vi ses, hej!

Av Lisa Ullström - 5 augusti 2008 17:23

Nu har jag varit på stan med Jonna, Mp och Evelina! Det blev en klänning och ett par riktigt säxy troser, haha! Måste ju passa på! Iallafall så är vi hemma nu och ska fixa oss och sen ska vi ut och ta lite schysta bilder! Vi ska ut i skogen och ta dom faktiskt! Tror att det kan bli nice! Får se om reslutatet blir så bra som vi tror att det kommer bli haha! Ikväll ska jag iallafall ut med Mp och Caroline verkar det som! Jag ska ju jobba men efter det kanske man dansar lite! Får se vad som händer! Nu måste vi sätta igång och fixa oss! Klockan tickar och vädret är sådär! Hey!

Av Lisa Ullström - 5 augusti 2008 14:33

Nu jävlar har vi ätit frukost! Bättre sent än aldrig iallafall! Nu ska vi upp på stan och glo en sväng och sen blir det hem, duscha, fixa och knäppa bilder då istället! Nu måste vi röra oss! Shutt!

Av Lisa Ullström - 5 augusti 2008 14:09

Nu har idioter kommit hit! Vi ska käka lite frulle och sen blir det duschen, fixa och sen kanske vi ska ta lite roliga bilder! Kanske ska vi också upp en sväng på stan om vi hinner! :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 5 augusti 2008 13:08

Programmet funkar precis som det ska, installerat, klart och jag har redan börjat använda det! Perfekt! Iallafall så börjar klockan ticka och äntligen har Evelina vaknat så nu ska jag hoppa in i duschen, göra mig iordning och sen får vi se vad som händer :) /L!

Av Lisa Ullström - 5 augusti 2008 13:06

Nu har mamma varit här med en skiva till mig! På skivan finns ett fotoprogram som jag velat ha så jävla länge! Jag hade det förut men det försvann ju när jag bytte dator och jag har inte fått tag på det heller men nu äntligen! Happy, happy! :D

J!

Av Lisa Ullström - 5 augusti 2008 11:04

Johan klev in genom dörren för en liten stund sen. Han skulle överraska mig sa han :) Hihi, gulligt av han! Han var iallafall här en stund och nu har han åkt tillbaka till jobbet! Själv ska jag faktiskt ta tag i att städa JUST NU!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards