Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 3 augusti 2008 23:26

 


Den här dagen har varit lugnt och avslappnande. Har mest legat och kollat på film och i sängen och vilat hela dagen. Var en film på trean som vi också kollade på men nu blir det sova! Är riktigt trött och dessutom ska ju Johan jobba i morgon, Tisdag och Onsdag och sen är han ledig i en vecka! Om ni vill se fler bilder än vad som finns här på bloggen så är det som sagt bara att spana min bilddagbok där jag oftast lägger in fler bilder än vad som hamnar här! Http://lisalinnea.bilddagboken.se! Sen har jag en flickrsida också med bilder som ni kan se på mina länkar i spalten till höger! Nu är det dags att sova känner jag, grät som faan till filmen vi såg nu så jag är helt deckad! I morgon vet jag inte vad det blir, troligtvis väldigt lugnt bara! Diska, städa lite kanske och sen plocka upp det sista ur resväskan för så långt har jag inte ens kommit än! God natt och sov gott! Kram kram, L!

Av Lisa Ullström - 3 augusti 2008 21:10

Jag och Johan har precis kollat på en film, Wanted hette den och fy faan vad den var bra! Mycket action kan jag lova! Om tre minuter är våran mat klart så då ska vi äta och sen vet ej faan vad det blir. Kanske en film till! I morgon flyttar Emma och Tobbe hit till Örebro och norr! Ska bli riktigt jävla roligt! Jag är trött, hej! :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 3 augusti 2008 18:50

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit ute en sväng med Jonna! Vi var ute och pratade ett bra tag om allt och inget! Var skönt att träffa min lilla brud igen! Nu blir det film och sen fixa lite käk! Jag är helt slut i dag, inte sovit så mycket :( Nu ska jag dra mig!

Av Lisa Ullström - 3 augusti 2008 14:02

Nu har vi precis ätit frukost och jag tänkte snart gå och panta alla jävla burkar och sen träffa Jonna en sväng och hänha lite! :)

Av Lisa Ullström - 3 augusti 2008 12:50

Nu har jag och Johan precis gått upp och kollat lite på bilder! Jennie ringde för en stund sen och det var så himla roligt att höra hennes röst igen! Saknar henne fett! Nu ska vi äta frukost och sen blir det väl film. Regnar som fan! :)

Av Lisa Ullström - 3 augusti 2008 02:04

Jag "missade" alltså en bondefest idag. Känns faktiskt lite tråkigt för det hade nog kunnat bli jävligt roligt att festa med kusin Frans och hans vänner Jörgen, Reine och resten av dom sköna idioterna igen. Men, det kommer flera dagar och nästa gång det blir någon sådan fest så är det förhoppningsvis bättre väder! Den här dagen har varit soft, bilderna som jag och Evelina tog blev toppen och det är så skönt att vi får lite inspiration och lust att fota lite när vi är tillsammans! Det är aldrig fel! Bilderna är på väg in på hemsidan just nu och jag är helt slut så jag hoppas att det är klart snart så att jag kan sova någon gång! Något mer som var positivt i dag (fast jag har klagat hela dagen) var det dåliga vädret. Jag har varit i konstant värme i tre veckor, svettats som en gnu och aldrig frusit så i dag var det jävligt skönt med lite sämre väder! Men men, det fina vädret får mer än gärna komma tillbaka! En dag med dåligt väder räcker bra för mig :) Ännu en positiv sak: Jag har pratat med Ronja (på internet iallafall) och hon kommer faktiskt hem nästa vecka! Alltså jag är så jävla glad för jag behöver den där lilla solstrålen fett mycket i mitt liv! Saknar, saknar, saknar henne! Det gör vi nog alla brudar! En annan brud som jag saknar fett är Erika och Jennie saknar jag också! :( Måste styra upp det här så man kan ses någon gång! Blir nog inget Gävle på Onsdag. Det är troligen något som jag kommer få ångra men jag är faktiskt inte taggad för fem öre. Men vi får se, jag har några dagar på mig att bestämma mig! Natti, L!

Av Lisa Ullström - 3 augusti 2008 01:33

Hallå! Nu är jag hemma igen! Det gick segt att jobba idag till en början men med tiden blev det mer och mer folk och på Björnstugan var det redan rätt bra med folk när jag kom dit. Träffade mina före detta klasskompisar Anders, Nille och Dennis på Satin. Var riktigt kul att se dom. Man har ju sett varandra dom senaste tre åren hela tiden och nu är alla liksom utspridda här och där och det är inte lika lätt att hålla kontakten längre. Men men, man ska inte vara bitter! Jag är glad att man ser dom då och då över huvudtaget! Trevliga killar det där och snart drar Nille in i lumpen och Anders och Dennis drar till Norge för att jobba! Nej, nu är det dags för mig att lägga in bilderna i datan och sen köra in dom på Orebroguiden.se så att jag kan lägga mig och sova! Ta hand om er nu, god natt! Kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards