Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 6 augusti 2008 23:32

Ja, jag kommer som sagt inte på några bra rubriker men nu tänkte jag säga god natt på riktigt! Klockan är ju halv tolv! Får ju inte ens sova sex timmar knappt så lika bra att dra sig till sängen nu! Har så ont i magen också :( Sämst att vara tjej :P God natt, sov gott!

Av Lisa Ullström - 6 augusti 2008 23:12

Johan har deckat i soffan! Jag känner mig trött men jag är rätt säker på att det kommer ta lång tid för mig att somna iallafall! Jag ser fram emot i morgon iallafall, ska blir så roligt att fotografera något annorlunda men men jag ska inte ha för höga förväntningar, bilderna kan ju bli helt fucked up även fast motivet ser bra ut så vi får se hur det blir! Mina fingrar vill bara en skriva en jävla massa, kan bero på att jag är så upp i varv efter den där filmen men va faan man kanske borde lägga sig och sova ändå! Ska ju upp tidigt i morgon! Ja, trycket väntar på Fredag iallafall kan jag säga så nu är det bara att tagga till! Ska fixa lite mer alkohol sen också än det lilla jag har kvar sen senast så nu är allt uppstyrt! Nu kör vi ba! God natt, L!

Av Lisa Ullström - 6 augusti 2008 22:50

Nu har jag äntligen sett filmen Step Up 2! Det var en av dom grymmaste filmerna jag sett! Det ryckte faan i hela mig! Ville bara dansa! Nu är jag ännu mer taggad inför Fredag kan jag säga! Knas, vad bra den var! Jag blev helt skakis av den! Helt sjukt! Iallafall så ska jag väl ta och sova snart! Blir ju Kolmården i morgon och vi ska åka vid åtta på morgonen så lika bra att vara pigg! Hoppas bara att vi slipper regn! Men men, det har väl ändå inte skadat någon! Hoppas ni andra har haft en bra dag! Min har varit helt okey! /L!

Av Lisa Ullström - 6 augusti 2008 19:03

Efter många om och men så ska jag och Johan nu iallafall åka till Willys och handla lite grejer! Vi hade ju tänkt laga lövbiff idag men det sket sig eftersom att den är så jävla frusen! Så vi åker dit och köper kyckling istället eller någonting! Så nu ska vi åka! :)

Av Lisa Ullström - 6 augusti 2008 18:29

Detta har varit en soft dag! Jag har mest tagit det lugnt och bara chillat! Vid halv fem mötte jag upp Jonna och vi satt och chillade och pratade ett bra tag och sen gick vi åt varsitt håll! Jag gick till Ica och köpte lite grejer och sen gick jag förbi Dennis och snackade lite med honom, Robban och Markus! Nu är jag hemma och här kommer tre bilder! Den i mitt är från igår på Bagarn, mig och Palle på Satin! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 6 augusti 2008 16:18

Nu ska jag cykla upp mot stan för att träffa Jonna! Vi ska chilla/hänga lite och bara ta det lugnt och snacka skit! Jag ska möta henne om tio minuter så nu är det bäst att jag drar! Hej!

Av Lisa Ullström - 6 augusti 2008 13:56

Från och med i morgon och hela helgen kommer det vara fullt upp. I morgon, Torsdag åker jag, Johan och kanske Caroline till Kolmården och är där hela dagen! På fredag ska vi hem till Johans syster och hennes familj, spendera dagen där och ha det trevligt. På kvällen ska jag ut med tjejerna och killarna och spåra! På Lördagen ska vi hem till mina föräldrar, äta och grejer! På kvällen jobbar jag! På Söndag ska vi till Johans pappa som fyller år och sen på kvällen jobbar jag! Jag tycker om fullt upp och mycket att göra så det är inget problem! Ska mest bara bli roligt! :)

Av Lisa Ullström - 6 augusti 2008 13:42

Johan kom hem från jobbet idag också, värmde på mat och åt medans jag diskade all jävla disk! Mamma ringde och jag gick ner med Johan, mötte upp mamma och pappa. Johan åkte till jobbet och jag följde med mamma och pappa till China och dom bjöd mig på mat :) Det var en ovanligt god frukost kan jag säga! Så jävla skönt att komma hem nu utan disk och allt! Ända jag har att göra nu är: städa upp lite, hänga in lite kläder, fixa mig och sen gå ut i det fina vädret! Ska försöka få tag i Jonna också så vi kan ses! :) Nu måste jag sätta igång :) Kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards