Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 9 augusti 2008 16:41

Det händer inte mycket såna här dagar! Hänger mest och finns inget speciellt att tagga till för eftersom att alla ska festa förutom en själv som ska jobba! En del av mig tycker att det är lite tråkigt men en större del tycker att det är bra för man tjänar ju pengar och får dessutom träffa en massa trevligt folk! Jag ska snart åka iväg hem till mamma och pappa, ska bara förvi stationen och hämta Vigdis på vägen först! Vi hörs och kanske ses ikväll! Hey!

Av Lisa Ullström - 9 augusti 2008 16:08

Caroline ringde mig och sa att Palle hade en surprise åt mig och att jag skulle ringa upp honom så jag ringde och vi träffades på stan en halvtimma senare. Stod och pratade lite och han gav mig ett riktigt nice basketlinne! För snällt av han! Han drar ju till Stockholm ikväll och till Usa i morgon! Iallafall så drog han och hans vänner vidare för att käka och jag gick mot Caroline. Vi pratade lite och sen gick vi upp på stan, förbi systemet en sväng, jag träffade Madeleine Montan en snabbis och pratade lite och sen gick vi hem mog Caroline igen och jag hämtade min cykel och gick tillbaka hem! Sitter här nu och har städat och plockat lite och ska fortsätta med det snart! Det här inlägget blev fucked up! Hej!

Av Lisa Ullström - 9 augusti 2008 12:45

Nu är det en ny dag och jag ringde Carro för ett tag sen och sa till henne att hon ska med ut till mina paranteser! Vi, Caroline, jag och Johan ska ut dit! Äta, fota lite och chilla. Säkert dricka lite vin också, haha! Nu måste jag lägga in lite bilder! Hey!

Av Lisa Ullström - 9 augusti 2008 12:30

Hej på er! Vaknade vid klockan 12 idag av att jag hade fått ett sms. Inge vidare roligt sms så jag ringde ett samtal och det blev inte direkt bättre. Sen iallafall gick jag upp, gårdagskvällen funkade men var inte bättre än bra. Ingen bra musik ute, en massa folk som var på dåligt humör och ville jävlas med en och så vidare. Skit samma, jag ska gå ut en Tisdag eller Söndag snart för då vet jag att det kommer bli tryck. Jag tror att jag hade för höga förväntningar om igår! Men men, snart lägga jag in lite bilder från igår iallafall! Hey!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards