Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 21 augusti 2008 23:52

Nu är det dags för mig att sova så jag pallar morgondagen! Sov gott/L!

Av Lisa Ullström - 21 augusti 2008 23:33

Dagens inbjudan: Blev bjuden på fest som ska hållas i morgon, Fredag!
Dagens dagstillstånd: Varit trött och haft ont!
Dagens träning: Inte någonting alls!
Dagens i-landsproblem: Operation för att ta bort visdomstand!
Dagens jobb: Skolan!
Dagens kvällstillstånd: Chill med tjejerna och film med killen!
Dagens olycka: Har nog klarat mig bra från det!

Dagens skakar: Hela min kropp när jag blev opererad hos tandläkaren!Dagens doft: Ralph Lauren och fet äcklig kebab!
Dagens dåliga: Att jag är tre fucking år äldre än dem i min spanskaklass!
Dagens planering: Fest i morgon, jobb på Lördag och kanske Värdinna på Söndag och sen på kvällen jobba igen!
Dagens köp: Kebabtallrik!
Dagens misstag: Tog på mig för tighta byxor!
Dagens längtan: Helg och att bli normal i käfften igen!

Dagens stupade: Deckade efter operationen!
Dagens middag: Kebabtallrik.
Dagens opperation: Operation av visdomstand!
Dagens wiho: Jag har fått pengar! Wihoo!
Dagens samtalsämne: Det ni ;)
Dagens telesamtal: Hade ett långt samtal med mamma tills jag sa: nu får vi lägga på. Jag har så ont i käfften att jag inte pallar att snacka!

Dagens läsare: 54 stycken just nu.

Av Lisa Ullström - 21 augusti 2008 23:24

Med min fucked up svullna kind så ser jag ut som en jävla hamster! Sämst! Gör ont också och kan varken äta eller knappt dricka heller. Hur som helst är jag nöjd för att bedövningen gått ur, nu hoppas jag bara på att svullnaden på min högra kind ska lägga sig för annars vet ej faan om jag har speciellt stor lust att gå till skolan i morgon. Iallafall så blev det en massa Tv-tittande för mig hela dagen och jag somnade även ett par gången! Sen på kvällen vid nio kom mina älskade vänner Caroline och Jonna över. Vi gick iväg en sväng, satte oss och bara snackade om allt möjligt! I morgon ska vi väl på fest men jag ska inte dricka. Tror inte det vore så bra för min mun men jag kan ha roligt ändå så det är lugnt! Nu har jag och Johan iallafall precis kollat på Lejon kungen och nu tänkte vi sova! Ska träffa Jonna halv tio i morgon bitti och åka med henne till skolan! Nu får ni sova så gott, jag har ont så jag får försöka så gott jag kan! God natt!

Av Lisa Ullström - 21 augusti 2008 14:03

Hej på er!


Hoppas eran dag har varit bättre än min. Jag har precis kommit hem från tandregleringen där jag fick ta bort en visdomstand. Känns inge roligt alls! Först sprutorna i käfften som gör att det ser ut som att min kind är en fet jävla potatis och som gör att hela min fuckin ansikte är snett när jag ler! Nu har dom sytt igen skiten och jag ska ta bort stygnen om en vecka! Så jävla värdelöst, kunde inte den där jävla tanden fått suttit kvar bara.


- Vad faan är det för fel?


However så tänker jag den här dagen endast vila och ta det lugnt så att jag orkar med i morgon med först skolan och sen på kvällen dra på den där festen. Jag själv ska inte festa men jag vill vara där med folket liksom! Skit samma, jag kan inte göra mer än att hålla tummarna!

Av Lisa Ullström - 21 augusti 2008 06:26

Klockan är halv sju på morgonen! Jag är färdig. Vill bara sova men måste ju styra upp mitt liv lite! Iallafall så ska jag dra på mig lite smink så jag ser lite piggare ut, några chill kläder och sen dra till skolan! Efter första lektionen ska Johan plocka upp mig och då ska vi till banken och fixa lite och efter det ska vi väl äta, kanske träffa min älskade vän Caroline och sen ska jag till tandläkaren och "opererera"(?) bort den där jävla tanden. Fuck, vad jag inte vill! Men lika bra, hoppas bara att jag orkar gå ut en sväng i morgon! (Det är ju Fredag då!)


"Jag älskar dig min bästis! Alltid.

Ringer i morgon när jag vaknar :) Puss min pärla"


Fick det här sms:et av min underbara vän Caroline! Men såg det imorse! Tack min älskade vän, guld är du! Vi ses senare! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards