Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 10 augusti 2008 22:30

Jag kom att tänka på en dag när jag var riktigt klantig! Jag har inte skrivit om det innan, varför vet jag inte men jag antar att det är för att jag tyckte att det var så pinsamt. Oj, nu skrev jag i nutid, dåtid, framtid och gud vet vad men skit samma! Jag skulle till jobbet och glömde kameran hemma, haha! Vilket jävla missöde! Men tur som jag hade så hämtade Johan den och kom till jobbet! Haha, fyfan ibland har man mycket i huvudet förutom det viktigaste! Nu ska jag fixa mig lite snabbt och sen dra till work! Take care/L!

Av Lisa Ullström - 10 augusti 2008 21:55

Jag och Johan åkte till Marieberg i förmiddags. Jag köpte tre par linnen på JC! Var bara tvungen att köpa baslinnen. Blev svart, vitt och grått! Aldrig fel! Trots att jag är pank som en.. ja jag vet inte vad så var det värt! Iallafall så gick vi runt lite och försökte hitta på något att köpa till Johans pappa i present men vi hittade inget så vi åkte och köpte en bukett blommor till honom och ett kort där det stod att vi skulle bjuda på middag på Högsjön, vilket jag tror var rätt uppskattat. Iallafall så åkte vi hem igen för Johan hade glömt sin mobil men efter det så var vi återigen på väg mot Fellingsbro! Väl framme så åkte vi till Mona Lisa pizzeria och åt och sen åkte vi till Johans föräldrar som inte var hemma! Men vi la oss i sängen, kollade på Tv och vilade lite. Jag deckade och sov ett ganska bra tag och när jag vaknade så hoppade Isak och Felix på mig och sen kom Maja och gosade lite! Det blev fika, prat och så umgicks vi lite. Även lite planering om vad som händer och sker under veckan! Innan vi åkte hem så svängde vi förbi Makke och Matts. Kristina var på jobbet men vi chillade, kollade på Tv och pratade! Sen var det dags att åka hemåt eftersom att jag ska jobba! Var taggad som faan på att gå ut idag men jag är för trött, ingen är på att festa och dessutom så kan jag hålla mig till Tisdag vilket troligen är mer passande! Jag ska se om det blev någon bra bild från idag på Maja men det är inte så troligt eftersom att alla togs inomhus och såna bilder är så tråkiga men men ni märker väl om det dyker upp något! /L!

Av Lisa Ullström - 10 augusti 2008 14:12

Nu måste vi kila till Marieberg fort som fan! HEJ!

Av Lisa Ullström - 10 augusti 2008 12:21

Detta är dom bästa tjejerna!

(Hittade ingen fin bild på mig och Zana tillsamans :(

Av Lisa Ullström - 10 augusti 2008 11:30

Fy faan, vad jag har sovit gott inatt! Så sjukt! Jag var helt deckad igår så jag somnade på en gång när jag la mig i sängen! Nu är jag iallafall uppe, skulle kunna sova ännu längre men vi ska åka till Marieberg. Jag måste köpa lite grejer och sen måste vi hitta present till Johans pappa som fyller år! När vi är klara på Marieberg ska vi åka till Fellingsbro och fira honom! I kväll funderar jag på att dra ut! Det kommer ju bli trycket! Who is with me?

Av Lisa Ullström - 10 augusti 2008 03:35

Bilderna är inne, jag är trött. Försök sova gott! Natti, L!

Av Lisa Ullström - 10 augusti 2008 02:59

Nu är bilderna på väg in på Örebroguiden.se och nu är det bara att vänta tills det är klart! Ska kolla runt lite så länge och sen ska jag sova som faan! Jag är så trött så jag ser stjärnor fan! God natt, sov gott!

Av Lisa Ullström - 10 augusti 2008 02:51

Nu har jag kommit hem från jobbet! Slet på mig baggy jeans, linne och en tjocktröja! Började på Satin, vilket var väldigt dött i början men sen kom det mer och mer folk! Gick sen vidare till Björnstugan och körde där! Gick rätt snabbt och smärtfritt :) Johan plockade upp mig och vi åkte runt lite med Per och Henry! Sen blev det Max drive in, köpte lite käk och nu är vi hemma igen! Jag är så trött så jag ser stjärnor men bilderna ska in innan jag kan sova!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards