Alla inlägg den 2 augusti 2008

:(

Av Lisa Ullström - 2 augusti 2008 21:57

Evelina drog precis hem och jag sitter här i mina baggy jeans och en stor baggy tröja. Jag är för trött för att orka styra upp idag och håret är uppsatt i en toffs på huvet. Vädret gör ju att man blir helt nere. Har suttit inne hela dagen och mest bara tagit det lugnt! Jag känner mig lite nere just nu, skolan börjar snart och det svider. Jag tror verkligen inte på mig själv när det gäller skolan, allt är så jävla svårt, jag är sämst hit och dit! Men men, jag måste klara det annars är jag knullad (ursäkta ordvalet) men det är sant jag måste fixa det. Det här är liksom sista chansen att fixa till betygen så man kan skaffa jobb och allt sen! Önskar att jag hade satsat mer förut och inte bara glidit med liksom. Förlorar så jävla mycket på det själv men så tänkte jag väl inte då! Nej, nu kan jag inte bli mer otaggad så ska väl slå på några sköna låtar och sen trampa iväg till jobbet! Hej!

Av Lisa Ullström - 2 augusti 2008 20:18

Faan, jag är helt nervös för ikväll! Stressad är jag med! Vädret är sämst och jag tror inte att folk är speciellt sugna på att gå ut då men men det är väl bara att bita ihop och hoppas på det bästa! Nu måste jag fort in i duschen och ta cykeln till jobbet! Trött är jag med men men detta går nog bra! Det gäller bara att vara positiv! L!

Av Lisa Ullström - 2 augusti 2008 19:47

Nu har jag precis diskat, ätit och ska snart hoppa in i duschen och fixa mig! Ska ju jobba! Ikväll blir det nog först Satin och sen Björnstugan. Hoppas, hoppas, hoppas att det blir nå folk iallafall! Annars är jag körd! Ha en bra kväll nu! Hey!

Av Lisa Ullström - 2 augusti 2008 18:06

Evelina och jag håller på att ta en massa sjuka bilder! Snygga är dom också! Har lagt upp två av dom nu och mer blir det om det blev några bra! :) Bilder dyker troligen upp snart :)

Av Lisa Ullström - 2 augusti 2008 15:21

Evelina kom hit för ett tag sen och vi har precis käkat frulle! Nu ska vi kolla lite bilder som Evelina har missat :) Det blir mest chilla idag fram tills att jag ska jobba! Hoppas det blir mycket folk idag! Känns som att det kommer vara lugnt eftersom att det var så lugnt igår och det var ju löning för rätt längesen men men det brukar ju vara tryck på Lördagar så vi får se :)

Av Lisa Ullström - 2 augusti 2008 14:13

Ronja ska flytta hem från England! Jag är så jävla glad att hon kommer hem! Hon är den där positiva, glada och ödmjuka tjejen som inte går annat än att älska! Längtar, längtar, längtar tills hon kommer hem! Yeyy!

Av Lisa Ullström - 2 augusti 2008 13:43

Här kommer bilder från Bosna! Kommer lägga in mer!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards