Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 4 augusti 2008 23:12

Hej peops! Jag är kvar, haha! Blev inget sova. Inte än iallafall!  Men snart blir det sova, jag tänkte läsa lite i en bok som Johan har köpt. När tiden stannar heter den och handlar om tsunamin! Ska bli skönt att läsa lite böcker igen! En av dom bästa sakerna jag vet :)

Av Lisa Ullström - 4 augusti 2008 21:57

Jag måste lägga mig och läsa nu! Illa kvickt! God natt, sov gott! Kram på er, L!

Av Lisa Ullström - 4 augusti 2008 21:19

Jag håller just nu på att lägga in fler bilder på min bilddagbok från Danas bröllop eftersom att folk vill se mera! Så om ni kollar på den 19:de Juli i min bilddagbok (http://lisalinnea.bloggagratis.se) så finns bilderna där och även resten från Bosnien och Kroatien :) Se och njut och all glädje och kärlek! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 4 augusti 2008 20:42

Jag är lite smått törstig så jag hade tänkt hänga på några till Njuta för att ta en cider men vädret svek oss så det blev inget med det! Blir en lugn hemmakväll istället! Funderar starkt på att skita i allt och lägga mig i sängen och läsa en bok istället! Men men, vi får se hur det blir! Jag är bara så jävla rastlös! Behöver komma ut och bara träffa lite folk! Hej!

Av Lisa Ullström - 4 augusti 2008 18:52

Jag skrev ju en sån där jävla lista nyss men insåg efter några minuter att man ändå aldrig läser dom. Helt ointressanta igentligen! Eller vad säger ni?Det kanske hade varit intressant för folk att läsa om det var frågot om sex eller något men vad faan vet jag? Det jag vet är iallafall att jag inte läser folks listor så varför skulle dom läsa mina? Iallafall så orkar jag inte lyfta mitt arlse och ta tag i disken. Jag är inte så seg att jag inte orkar resa på mig men det är något speciellt med disk. Något speciell, riktigt, jävla tråkigt! Så vad ska man göra? Bita i det sura äpplet och ta tag i skiten eller vänta till det blir till ett helt jävla berg? Jag vet nog svaret på den frågan och jag kommer nog ta tag i skiten idag men bara inte just NU! I morgon ska jag iallafall försöka ta mig upp på stan en sväng, oavsett väder! Det funkar inte att sitta i lägenheten hela dagarna och vänta på att klockan ska ticka! Eller det kanske funkar för vissa men inte för mig för till slut blir jag rastlös (vilket jag redan är) och sen efter det så får jag damp (har inte fått än men det är på väg). Så i morgon ska jag upp på stan, troligen träffa Jonna och Mp och sen kolla runt lite eftersom att jag inte gjort det på länge! Hoppas det är lite finare väder i morgon!

Av Lisa Ullström - 4 augusti 2008 18:25

Jag är lite rastlös faktiskt! Suttit hemma, lagat mat, städat, diskat, kollat film och bara chillat två dagar i rad. Vill hitta på något liksom. Är lite sugen på utgång faktiskt! Men men, antar att det inte blir något med det! Får iallafall komma ut en sväng i morgon när jag ska jobba. Kan kanske ta någon cider när jag är klar! På Torsdag kanske det blir Kålmården! Får se men just nu verkar det så iallafall! Nu ska jag väl ta tag i disken I guess! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 4 augusti 2008 14:47

Johan kom hem, helt otippat och skulle fixa lite så han skjutsade mig och tjejerna till Ica! Vi köpte köttfärs och sen gick vi förbi Dennis en snabbis och snackade lite! Han och Robban ska komma förbi senare och hämta sina burk! Nu ska vi laga mat! Shutt!

Av Lisa Ullström - 4 augusti 2008 13:51

Nu har jag Madde M och K här hos mig! Jag ska ta en dusch och sen ska vi gå till Ica och handla lite! Mat blire! Shutt!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards