Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 27 augusti 2008 18:38

Dagens jag: Trött som fan!

Dagens snyggaste: Bilder på Sparvhöken!

Dagens sjukt sugen på: Kinamat: kyckling curry!

Dagens dansproblem: Att jag inte dansat alls I guess!
Dagens oroliga: Tänk om jag svullnar upp som en fucking hamster i morgon igen när dom ska ta ur stygnen ur min käfft! :(
Dagens hjärna: Deckad1
Dagens duktiga: Var med aktivt på alla lektioner, städade och plockade rätt på all tvätt i lägenheten och ikväll ska jag jobba!
Dagens jobbiga: Att jag måste lämna tillbaka pappas objektiv redan imorgon!
Dagens fika-rast-konversation: Det blev ingen fika!
Dagens roliga: Erika är på väg till Örebro! :D
Dagens låt: Lady Gaga - Just Dance
Dagens paniksituation: Jag måste skaffa ett par nya skor!!!

Av Lisa Ullström - 27 augusti 2008 18:26

Efter en jävligt varm och skön dusch, sitter jag nu framför datan och pratar med min älskade vän Caroline och lite annat folk. Ska snart sminka mig och göra mig iordning eftersom att jag ska dra iväg med Emil och fotografera honom och även kanske Pontus och Anton! Jag tror att det blir feta bilder eftersom att jag fixat ett nytt objektiv för dagen! Hur som helst så blir det Mitt andra hem efteråt! Nu ska jag sätta igång och fixa mig! /L

Av Lisa Ullström - 27 augusti 2008 14:58

Kärleken:
Har du hittat den rätta killen? Det kan man aldrig veta!
Har du en kille just nu? Ja.
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? Givet!
På rumpan? Ja!
På brösten? Ka!
Kyssa dig på halsen? Ja!
Kyssa dig på munnen? Ja!
Kyssa dig på kinden? Ja!
Gillar du någon? Jag gillar många!
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? Nej.
Vad heter personen du gillar? Jag gillar många fast jag skulle nog säga älskar, haha!

Skolan:
Går du i skolan? Ja!
Har du någon gång skolkat? Absolut!
Har du varit i skolan idag? Ja!

Annat:
Hur mår du just nu? Trött och lite smått stressad men ändå taggad!
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? Ja!
Har du piercat dig? Yes!

I så fall, vart? Näsan och naveln.

Telefon/mobil:
Vem ringde du senast? Emil (Lillen)!
Vem ringde dig senast? Caroline!
Vem sms:a till dig senast? Emil!
Vem sms:a du till senast? Johan!

Övrigt:
Är du hungrig just nu? Ja, lite.
Vad är klockan nu? 15:01
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen och bilddagboken.

Familj:
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Träffade henne i förrgår.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? En timma sen ungefär.


Övrigt:
Gillar du punk-stilen? Nej, det är inte min stil.
Har du sminkat dig idag? Ja.
I så fall, vad för smink? Foundation, mascara och lite rouge.
Vad har du på dig för trosor just nu? Hemligt!
Hur ser dem ut? Hemligt sa jag!
Vad har du för bh/topp på dig just nu? Tog precis av den!
Hur ser den ut? Som sagt, tog precis av den!

Musik:
Lyssnar du på musik just nu? Nej!
I så fall, vilken låt för tillfället? /

Vad gillar du för musik? Fet, thung hip hop och rnb.

Kläder:
Har du fler än 4 linnen? Ja!
Har du fler än 3 jeans? Ja!
Har du fler än 5 tröjor? Ja!
Har du någon märkes väska? Nej!
Har du ReStErÖdS-trosor? Nej!
Har du en vit bh/topp? Ja!
Har du en svart bh/topp? Ja!
Har du märkes jeans? Ja!
Har du märkes tröja? Ja!
Var brukar du handla kläder? Adidas, Bik Bok, Gina Tricot o.s.v

Smink & Hår:
Använder du mascara? Yes.
Andväder du Wax? Nej.
Använder du kajal? Alderey!
Använder du hårspray? Ja.
Använder du volymspray? Nej.
Använder du mouse? Nej!
Använder du deodorant? Allways!
Använder du skiinspray? Nej.
Använder du parfym? Ja.
Använder du ögonfransböjare? Ja!
Använder du täckstift? Nej.
Använder du läppglans/läppstift? Kan hända.
Använder du brunkräm? Hatar orden men foundation används ja.
Använder du rouge? Ja.
Uppsatt eller utsläppt hår? Både och.
Plattar/lockar du håret varje dag? Nej!
Duschar du varje dag? Ja!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Nej!

Smörjer du in hela kroppen varje dag? Nej, men man borde ju!
Målar du naglarna? Händer!

Av Lisa Ullström - 27 augusti 2008 14:39

 När jag slutade skolan, plockade Johan upp mig och vi åkte till mina föräldrar i Gällersta en snabbis. Jag skulle låna pappas objektiv eftersom att det är något fel på mitt! Hur som helst så är jag glad att det inte är kameran det är fel på! Passade på att knäppa några bilder på sparvhöken som pappa ska släppa idag och våran lilla kisse Tarzan!


Av Lisa Ullström - 27 augusti 2008 10:30

Jag blev utmanad:


Utmaningen går ut på att jag ska nominera 7 stycken bloggar jag läser nästan dagligen. Och självklart det 7 bloggar som jag tycker om mest!

Jag börjar med en fotoblogg som skrivs av en tjej som heter Eva. Hon tar underbara bilder på människor, natur, sin söta lilla hund Rudoph och en massa annat: http://blixman.blogg.se/

http://gynning.blogspot.com/ Caroline Gynning har en självklart plats här utan tvekan!

Jag behöver inte skriva någonting om den här bloggen förutom att den är riktigt nice! Check it out: http://thegoldengirl.blogg.se/index.html


En riktigt speciell blogg är denna: http://www.glife.se/Bloggkommentatorerna?PaginCurPag=3&TotalRecords=748. See for yourselves för jag pallar inte förklara!

Den här personens blogg är bra men hon är en idiot som är för lat för att orka skriva så ni kan ju peppa henne för hon har så bra fantasi och hennes blogg är alltid rolig att läsa Http://evelinaj.bloggagratis.se!

http://whirl.se/wp/ I like it!

Trevlig kille som tar väldigt fina bilder: http://alessandrozavattero.blogspot.com/

Det var dom 7 bloggarna! /L!

Av Lisa Ullström - 27 augusti 2008 10:15

Hej på er! Imorse lite före sju började jag och Johan sortera tvätt och det var hur mycket som helst men det måste ju göras! Så när jag hoppade in i duschen och fixade mig så började Johan att tvätta. Jag tog bussen till skolan, hade Naturkunskap A och sen plockade Johan upp mig i skolan! Nu är vi hemma, chillar och kollar på e film som heter: Because I said so! Just nu har vi en liten pause bara för Johan är nere i tvättstugan och grejar! :)

Av Lisa Ullström - 27 augusti 2008 01:28

Började kvällen på Napoli med Caroline och Denise. Vi chillade, pratade, tjejerna åt lite mat och sen kom Mp dit också! Vid tolvtiden gick vi mot Satin och där var det tryck, jävligt mycket folk och mer jobbigt än roligt! Tog iallafall mina bilder och nu är jag hemma igen! Jag orkar inte göra ett skit, har så jävla ont i käfften efter operationen och alla pussar ju en på kinden hela tiden så det vill aldrig läka! Men men, kärlek, kärlek man ska inte klaga när man får lite kärlek från sina nära och kära! Nu ska jag och Johan kolla klart på filmen som vi började kolla på förut när vi somnade och sen blir det sova för jag börjar tidigt i morgon. Har en sån jobbig och fet håltimma i morgon också på ca tre timmar men jag funderar på att åka hem då faktiskt för jag pallar inte sitta i skolan i tre timmar! Jävligt ovärt! Något som är skönt är iallafall att första lektionen i morgon endast är en timme lång och den andra som är på eftermiddagen endast är femtio minuter lång! Nu ska vi slå på filmen. God natt! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards