Alla inlägg den 11 augusti 2008

.

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 23:55

Yesterday was history

tomorrow is a mystery

Today is a gift

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 23:39

Ja, min speciella vän Evelina har en blogg: Evelinaj.bloggagratis.se! Hon har så mycket tankar, funderingar och hennes fantasi flödar men hon är så jävla dålig på att blogga. Med det menar jag att hon är för lat för att skriva men när hon väl gör det så gör hon det bra! Jag tycker det är dags för Evelina att börja blogga lite mer så kommentera gärna hennes blogg och peppa henne lite! Det kan hon behöva!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 23:32

Jag börjar bli rastlös igen. Det blir jag så fort jag är hemma en hel dag utan att träffa folk eller jobba. Att träffa folk hela tiden har blivit en del av min vardag så att sitta hemma så här inne i en stökig lägenhet känns allmänt jobbigt! Trots att jag träffat några vänner idag så känner jag mig rastlös ändå! Träffade ju Caroline, Jonna, Maria, Zana och Jennifer. Men det hjälper liksom inte. Jag behöver komma ut lite tror jag och det får jag göra i morgon när jag ska jobba! Det där tur/lyckomyntet jag fick av Caroline gav mig fet otur så det gav jag tillbaka idag! Nu får vi se om turen vänder men det verkar tveksamt! Iallafall så ska jag ta tag i mitt liv, börja röra mig lite mer. Ta promenader i Venaspåret där ute i skogen med kameran och iPoden. Bara ta kort, filosofera och tänka. Bara vara för mig själv lite. Låter kanske som dubbelmoral när jag nyss ville träffa folk men ibland är det jävligt skönt att vara helt jävla ensam också!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 22:43

God natt, sov gott /L!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 22:00

Kollar just nu på film: Remember the titans! Som är på nian! Kolla den!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 20:42

Nu är jag hemma IGEN! Jag, Jennifer, Zana och Johan sitter hos mig och Johan. Vi har varit ute ett tag och chillat! Nu ska jag visa Zana alla bilder från Bosna! :D

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 19:35

Maten var god, jag är mätt. Trött är jag också men snart kommer Zana och Jennifer och då ska vi säkert gå runt en sväng och snacka lite skit! Nu är pärlan äntligen hemma igen! Finally! Nej, nu ska jag slänga på mig lite kläder! Hej!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 18:08

Nu är jag hemma igen! Var med Caroline, Maria och Jonna en sväng på Söder och chillade! Nu håller vi på att fixa käk. Potatisgratäng, lövbiff och jag ska om en stund sätta igång och fixa min vitlöksdipp som mina vänner kallar succedippen, haha! Den är farligt god faktiskt! Nu måste jag sätta igång för den måste stå i kylen en stund innan man äter den annars smakar den skit! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards