Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 02:23

1. När gick du upp idag? Vid 11:00 ungefär!

2. Diamanter eller pärlor? Diamanter!
3
. Senaste filmen du såg på bio? Norton!
4
. Favorit-TV- program? Jerry Springer!
5
. Vad åt du till frukost? Nuthin!
6. Vad är ditt andranamn? Adelia och Linnea!
7
. Din favoritmat? Tacos och kebab!
8
. Vilken mat gillar du inte? Grönsaker!
9
. Favoritchips? Sourcream and onion och självklart bosniska chips!
10
. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Lyssnar på låtar, inte hela skivor!
11
. Vilken bil kör du? None!
12
. Favoritmacka? Rostad!
13
. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med? Bitches!
14
. Vilka är dina favoritkläder? Baggy/street!
15
. Om du fick åka vart du ville på semester? Usa, Thailand och Gran Canaria!
16
. Favoritklädmärke? Adidas!
17
. Var vill du dra dig tillbaka? Det vet jag inte! 
18. Favorittid på dagen? Efter 18:00!
19
. Var är du född? Örebro!
20
. Vilken är din favoritsport att se på? Simhopp och dans!
21
. Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola!
22
. Fotboll eller ishockey? Fotboll!
23
. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Nattuggla!  
24. Pedikyr eller manikyr? Manikyr!
25
. Några spännande nyheter att berätta för oss? Absolut inte!
26
. Vad ville du bli när du var liten? Minns inte!
27
. Bästa barndomsminnet? Finns väl många, kan inte säga något specifikt!
28
. Varit i Afrika? Ja!
29
. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej!
30
. Varit med om en bilolycka? Ja!
31
. Favoritdag i veckan? Fredag, Lördag, Söndag!
32
. Favoritrestaurant? China!
33
. Favoritblommor? Vet ej!
34
. Favorit-snabbmatsrestaurant? Diana!
35
. Äger du en cykel? Ja!
36
. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Adidas store!
37
. Läggdags? Nuförtiden alltid efter 2-3 tiden!
38
. Vad lyssnar du till just nu? Tv:n!
39
. Favorit färg? Grön!
40
. Hur många tatueringar har du? Ingen, än!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 01:21

Ones again Im home from work! Var riktigt dåligt med folk ute idag men jag antar att det beror på det dåliga vädret! Jävla regn alltså! Iallafall så satt jag och chillade med Mp, Alexandra, Malin, Jullan, Sara och Kajsa ett tag innan jag satte igång att jobba. Det är alltså därför jag kom hem så sent idag men det gör inget! Det rullade iallafall på och jag fick mina bilder, träffade lite folk och hade det allmänt chill! Nu är det dags att lägga in bilderna! Lika bra att göra det på en gång så är det klart liksom! Nu ska jag styra upp det här! Kanske lägger upp någon rolig/söt bild sen! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards