Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 29 augusti 2008 23:53

Dagens färg: Rosa!
Dagens bokning: Bokat in mig själv och Johan på brännbollsfesten. Lyckades få ledigt!
Dagens GAH: Jävla stökigt alltså!
Dagens jag: Jag hade sovit ut på riktigt och kände mig pigg, var rätt taggad på skolan men väl framme så förstörde alla genom att härja!

Dagens mat: Burger King.
Dagens jobb: Det går inte bra nu.
Dagens kaffe: Ingenting alls.
Dagens samtalsämne: Killar, förhållanden, sex.
Dagens goda: Cider.

Av Lisa Ullström - 29 augusti 2008 11:15

Dagens problem: Klassen stör så att man inte kan koncentrera sig.

Dagens outfit: Vita sneakers, svarta mysbyxor, långt grönt linne med tryck och en vit adidaströja med gröna streck.

Dagens roliga: Har inte varit någonting roligt alls idag. Än.

Dagens viktiga: Leta reda på mina böcker på stan och hitta min NK-bok.

Dagens fest: Firande av Ellen s 19-årsdag ikväll!

Dagens mat: None!


Av Lisa Ullström - 29 augusti 2008 11:08

Den här dagen består av Naturkunskap A och B. Tillsammans varar dessa två lektioner i tre timmar och tjugo minuter. Ni kan ju tänka er hur jobbigt det blir. Klassen jag går i är skadad. Alla är jättetrevliga och så men härjar sönder på lektionerna och läraren säger inte ifrån så vad ska man göra. Massa folk lämnar klassrummet och kvar sitter man och fattar inte ett skit! Värdelöst! Men men, det är bara att bita ihop! Iallafall så ska jag dra upp på stan direkt när jag slutar vid 13:20 för att leta på mina böcker som jag slarvade bort igår under dagen när jag var på stan och kollade i affärer. Hoppas jag hittar dom för det är viktiga grejer. Jag ska även träffa Caroline en sväng, få min sprit av en person och sen blir det hem, plocka, chilla och sen fixa mig! Vid sju-åtta tiden ska jag hem till Ellen för att festa och fira hennes födelsedag men alla tjejerna! Blir nog faktiskt bara tjejer i kväll! Nu ska jag spana runt lite på nätet i väntan på nästa lektion! :( /L!

Av Lisa Ullström - 29 augusti 2008 08:22

Detta är bilderna från igår när jag var på stan med mina älsklingar Madelen och Erika! Erika hade jag inte träffat på hela sommaren så det var så jävla skönt att träffa henne igen! Det var en skön dag på stan iallafall! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards