Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 7 augusti 2008 23:55

Hey everybody! Nu är klockan tolv när som helst så jag tänkte ta och gå och lägga mig direkt när American idol är slut. Eller ja iallafall det här avsnittet! Ska upp relativt tidigt i morgon, ungefär 10-11 och sen i morgon kväll blire fiiieeesta! Taggad som faan är jag! Har laddat alla batterier på kameran och hela skiten så nu ska vi styra upp! Ha en bra kväll nu och sov gott! /L!

Av Lisa Ullström - 7 augusti 2008 22:48

Min mage värker som aldrig förr! Hatar det som fan! Men men, i morgon blir det säkert bättre! Dom första dagarna är alltid värst! Nu börjar filmen igen! Har väl varit en sisådär fem pauser hittils! Sämst!

Av Lisa Ullström - 7 augusti 2008 21:52

 


Jag hatar alla dessa jävla skitpauser som är hela tiden när man kollar på film på Tv. Nu vill jag bara att det ska bli morgon så att jag kan gå upp fixa mig och åka till Arboga och mysa med Maja, Isak och Felix :) Har saknat dom som faan när jag har varit borta!

"Isak är sötnosen på bilden som precis har fyllt år! Åtta år tror jag att han blev!" :)
Av Lisa Ullström - 7 augusti 2008 21:25

Man måste ju skriva något fyndigt i rubriken, haha! Iallafall jag och Johan kollade på en film i dag på eftermiddagen. Det blev Hancock och den var faktiskt riktigt jävla bra (tycker jag)! Efter filmen pratade vi lite och sen åkte vi till Marieberg. Jag sprang in på Gina Tricot och lämnade tillbaka en klänning som jag hade köpt där för några dagar sen. Den var inte riktigt som jag hade tänkt mig så dom fick den tillbaka! Efter Mariebergs köpcentrum åkte vi vidare till Stadium där vi köpte en T-shirt och ett par fotbollshandskar i present till Isak. Vi ska ju till dem i morgon förmiddag! Han har fyllt så han måste ju få något :) Efter det åkte vi vidare till mina föräldrar där jag hämtade lite kläder, skor, filmer och sprit! Innan vi åkte hemåt så stannade vi till hos min kusin som har flyttat in i ett hus två kilometer bort från mina föräldrar. Hans hus var riktigt jävla fint! Utsidan tycker jag inte om speciellt mycket, spyr av färgen men insidan alltså damn vad fint det var. Enkelt, fräsha och ljusa färger och jättefint inrett! Lilla Micheal (min kusins flickväns son) låg i soffan och kollade på film och han var lika go och mysig som vanligt! Vi gick sen ut på tomten och pratade med kusin Frans och min mosters man Lennart som jag inte träffat på hur länge som helst! Johan lekte lite med Frans Rotweiler Bella. Hon är helt galet busig den där jäveln så jag höll mig borta! Vi åkte iallafall sen hemåt, köpte varsin kebabtallrik på Diana men jag åt inte ens upp halva. Hade ingen vidare matlust idag! Nu har vi sappat lite på tv:n och på sexan är det Benknäckargänget med Adam Sandler och Nelly bland andra! Den är rätt bra faktiskt. Var bättre första gången men nu har man ju sett den några gånger! Iallafall så var det riktigt skönt att komma ut på landet en sväng och på Lördag ska vi ut till mina föräldrar och äta! Jag gav pappa tre alternativ på maträtter som jag har saknat så han skulle överraska mig! Föresten så hämtade jag en massa böcker där ute när jag ändå var där. Det blev bl.a "En blomma i Afrikas öken", "Vattenmelonen", "Bakom stängda dörrar", "Pojken som kallades det", "Den nakna sanningen", "Spela död" och lite andra böcker! Några av dem har jag läst men dem andra är så bra att jag bara måste läsa dom igen speciellt "Pojken som kallades det" och "Spelar död" som är skriven av Stefan Casta! Ska bli kul att läsa lite bra böcker! Nej, nu ska jag lägga mig i min lilla soffa och kolla på filmen! Hörs senare :) Kram, kram L!

"Min kusins, flickväns son Micheal på bilden! Han är så go, söt och helt underbar! :)
Av Lisa Ullström - 7 augusti 2008 14:35

Nu har jag varit på Söder och chillat lite med Caroline! Det var lugnt, var där ett tag och så plockade Johan upp mig! Vi åkte och köpte en ny lucka till min mobil så skönt att ha lucka igen min mobil var ju helt knas! Iallafall så är vi hemma nu och jag vet ej faan vad vi ska göra för nåt! Jag har som sagt mens så mitt humör är inte på topp och just nu har jag ingen större lust till någonting men vi får se vad som händer! Funderar på att gå på bio men men, det visar sig vad som händer sen!

/L!

Av Lisa Ullström - 7 augusti 2008 12:17

Jag måste upp på stan snart! Ska köpa en grej till mobilen innan den kukar ur totalt! Ska försöka få Caroline att komma upp på stan en sväng också så jag får träffa henne! Vi ses faan aldrig längre! Måste styra upp det! Nej, jag ska väl ta och fixa till mig lite för så här kan jag inte se ut! Hey!

Av Lisa Ullström - 7 augusti 2008 11:23

Ni får ursäkta mig för det jag kommer skriva nu. Men jag har världens, fucking, jävla mensverk! Så imorse kände jag att jag inte skulle palla att åka till Kolmården idag. Blir så jävla krångligt och mitt humör kommer inte vara på topp heller så vi sket i det och tar det lite senare istället! Ja, jag har som sagt riktigt jävla ont i magen. Tog en alvedon vid sex imorse så jag skulle kunna somna om och det funkade rätt bra men nu börjar det komma tillbaka igen! Sen ska man ju ut i morgon och har man ont då så kan man inte stoppa i sig alvedon! Ingen bra mix med alkohol och piller men vad faan det är väl bara att bita ihop och köra! Taggad som fan är jag! :D Jag vet inte vart vi ska, när eller hur men ut ska vi liksom och det är huvudsaken! Vad som händer idag vet jag inte! Men det löser sig! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards